Трактор ДТЗ 5354HPX

  • 318 440 грн

Отримати консультацію:

(093) 208 83 55
(063) 305 72 37

ПЕРЕВАГИ ТРАКТОРІВ ДТЗ

иконка

23 роки
на ринку

иконка

3 роки
гарантії

иконка

Підмінний
фонд техніки

иконка

Більше 1 млн запчастин
у наявності

иконка

Сервісні центри
в усіх областях

иконка

Найнижчий %
поломок за 3 роки експлуатації

иконка

Комфорт
протягом всього робочого дня

Переваги ДТЗ 5354НРХ

регульована кермова колонка

наявність датчика води

панель приладів має регульовану яскравість

найпотужніший генератор – 750 Вт

допустима вантажопідйомність – 414 кг
максимальна – 800 кг

піввісь завтовшки 60 мм

Опис

Трактор ДТЗ 5354HPX


Сучасний універсальний повнопривідний трактор ДТЗ 5354НРХ з колесами збільшеної ширини оснащений двигуном CF3B35T з робочим об’ємом 1909 см³ номінальною потужністю 35 к. c. (25,7 кВт), максимальний крутильний момент якого зміщений вбік низьких обертів колінвала. Це дає можливість виконувати за низьких та середніх обертів більшість стандартних операцій з обробки ґрунту, що потребують значного тягового зусилля, наприклад, оранку лемішним плугом. У такий спосіб, відчутно знижується знос двигуна і збільшується термін його служби. Крім того, завдяки великому запасу крутильного моменту зникає необхідність перемикання на нижчу передачу під час подолання короткочасних збільшених навантажень. Це сприяє збільшенню строку служби трансмісії, а також підвищує рівень комфортності роботи та знижує стомлюваність тракториста, що особливо помітно під час повнозмінного режиму праці.

В іншому конструкція трактора ДТЗ 5354НРХ аналогічна до конструкції добре відомого бестселера ДТЗ 5244НРХ.

Модернізована посилена коробка передач з окремим реверсом забезпечує 9 швидкостей руху вперед і 9 швидкостей назад, що дає змогу вибрати оптимальний режим роботи та швидко змінювати напрямок руху.

Малошумна трансмісія, потужний навісний механізм, швидкознімний буксирний пристрій, гідравлічне рульове управління — усі вузли трактора розроблені та виготовлені із застосуванням сучасних технологій, що забезпечують високу надійність і довгий термін служби.

Конструктивні особливості робочого місця: унікальне просторе компонування, ергономічне розташування органів керування, невелике зусилля на керувальних органах забезпечують найвищий у своєму класі рівень комфорту для водія.


 Конструктивні особливості:

  • Двигун зі зміщеним максимумом крутильного моменту і великим моторесурсом.
  • Реверсивна коробка перемикання передач 9+9.
  • Посилена малошумна трансмісія.
  • Гідравлічне рульове управління з окремим гідронасосом і гідробаком.
  • Зручне розташування систем керування.
  • Просторе місце оператора.
  • Центральний перемикач світла.
  • Посилений гідронавісний механізм із безступеневим регулюванням тяг і розкосів.
  • Швидкознімний буксирувальний пристрій з обмеженням переміщення.
  • Гідравлічна система оснащена масляним фільтром.
  • Збільшений паливний бак.
  • Високий кліренс.
  • Регульована передня та задня колії.
  • Посилені поворотні шарніри переднього моста.
  • Сапун картера переднього моста виведений у підкапотний простір.
  • Маточини задніх коліс виконані заодно з півосями.
  • Кріплення дисків задніх і передніх коліс на шпильках.
  • Задні та передні шини широкого профілю.
  • Глушник і коліно глушника закриті захисним кожухом за всією довжиною.
  • Забірник повітряного фільтра піднятий із зони інтенсивного запилення й оснащений циклоном.
  • Акумуляторна батарея збільшеної ємкості.
  • Електрогенератор підвищеної потужності.
  • Вимикач маси.


Комплектація:

  • Комфортне регульоване сидіння з амортизатором і підлокітниками.
  • Електронна панель приладів (лічильник мотогодин, покажчик тиску масла, покажчик рівня палива, тахометр, покажчик температури води, покажчики напруги бортової мережі, сигнальні лампи).
  • Гумовий килимок на підлозі місця водія.
  • Антифрикційні накладки з бічними упорами на педалях.
  • Фігурні антифрикційні руків’я на важелях керування.
  • Рифлені підніжки з обох боків.
  • Великі поручні на задніх крилах.
  • Збільшені дзеркала заднього виду.
  • Електрична розетка для причепа.
  • Гідравлічні виходи зі швидкорознімними муфтами.
  • Широкі задні крила посиленої конструкції.
  • Задня додаткова фара.
  • Передні навісні вантажі.
  • Задні вантажі на колеса.
  • Передні крила з бризковиками.
  • Таблички для номерних знаків.
  • Додатковий роз’єм 12 В на панелі приладів.

Купити трактор ДТЗ 5244НРХ можна по всій території України в наших офіційних представників або замовити за допомогою спеціальної форми зворотного зв’язку в розділі «Контакти». На цю модель дається гарантійний термін експлуатації 3 роки.

Характеристики

ОСНОВНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ
Номінальна потужність двигуна, к.с. (кВт) 35 (25,7)
Колісна формула 4×4
Номінальне тягове зусилля, кН 7,3
Рульове управління гідрооб’ємне
Формула перемикання передач (3×3)+(3×3)
Муфта зчеплення однодискова, пелюсткова
Кабіна
Габаритні розміри (Д х Ш х В), мм 3300×1470×2050
Експлуатаційна маса, кг 1532
ДВИГУН
Модель двигуна CF3B35T
Тип двигуна дизельний, 4-тактний, з безпосереднім упорскуванням
Число й розташування циліндрів 3, вертикальне
Об'єм двигуна, см³ 1909
Турбонадув
Номінальні оберти колінчастого валу, об/хв 2300
Номінальна витрата палива, г/кВт*год ≤238
Тиск упорскування палива, МПа (кгс/см²) 24 (245)
Система запуску електростартер
Безпечний пуск блокування стартера педаллю зчеплення
Система охолодження рідинна, закрита, з примусовою циркуляцією охолоджувальної рідини
Розширювальний бочок системи охолодження Є
Об’єм паливного баку, л 32,0
Паливний фільтр грубого очищення з датчиком наявності води у відстійнику та пробкою для зливання відстою
Паливний фільтр тонкого очищення Є
Повітряний фільтр контактно-масляний: високий повітрозабірник із прозорим циклоном, масляна ванна, металева сітка
Підігрів повітря у впускному колекторі електрична спіраль розжарювання
Система змащення комбінована, насосом та розбризкуванням
Масляний фільтр системи змащення Є
Тип масла в картері ТМ «ДТЗ» TURBO SYNT 10W-40 API CF-4/SG
Об’єм мастила в картері, л 5,1
ТРАНСМІСІЯ, ХОДОВА
Тип трансмісії механічна шестеренчаста
Муфта зчеплення суха, 1-дискова, пелюсткова, нормально замкнутого типу
Основна коробка передач 3 швидкості
Додаткові понижуючи коробки 3 діапазони
Окрема реверсивна коробка вперед-нейтраль-назад
Теоретична швидкість руху вперед, км/год 2,62–42,7
Теоретична швидкість руху назад, км/год 2,56–41,6
Гальма на задніх колесах, барабанні, з механічним приводом, здвоєні педалі
Стоянкове гальмо блокуванням основних гальм за допомогою важеля
Блокування диференціалу заднього мосту важелем
Передній міст ведучий, вимикальний, портального типу з бічними редукторами
Рульове управління гідрооб’ємне з окремим насосом та окремим масляним баком
Гідроциліндр рульового управління двобічний симетричний, з захисними кожухами
Рукоятка швидкого руління Є
Розмір передніх шин 6.50-16
Розмір задніх шин 11.2-24
Колісна база, мм 1610
Колія передніх коліс, мм 1170, 1370
Колія задніх коліс, мм 1200, 1320, 1400
Кліренс, мм 350
Агротехнічний просвіт, мм 400
Мінімальний радіус розвороту без гальм, м 3,3
Мінімальний радіус розвороту з гальмом, м 3,0
Додаткові вантажі передні / задні, (шт. × кг) 4×20 / 2×45
Тип мастила в картері трансмісії та переднього мосту ТМ «ДТЗ» ТАД-17и API GL-5.
Об’єм мастила в картері трансмісії/ПВМ, л 12,0 / 3,2
Тип мастила в ГОРУ ДТЗ HYDRA SYNT ISO НМ ISO 46 DIN HLP 46
Об’єм масляного баку ГОРУ, л 1,2
НАВІСНА СИСТЕМА
Задня навісна система універсальна 3-точкова з гідропідйомником
Привід гідропідйомника вбудований гідроциліндр, окремий шестеренчастий гідронасос, змінний масляний фільтр
Вантажопідйомність допустима/максимальна, кг 414/800
Управління гідропідйомником гідророзподільник трипозиційний
Розміщення мастила гідропідйомника окремо в корпусі гідропідйомного механізму
Гідравлічні виходи для підключення навісного обладнання 2 (1 напір/злив, 1 злив) зі швидкорозривними муфтами, керування від основного гідророзподільника
Передня навісна система Немає
Буксирувальний пристрій знімна маятникова серга з вертикальною неповоротною цапфою
Вал відбору потужності (ВВП) задній, поздовжній, 6 шліців, Ø35
Оберти валу відбору потужності (ВВП), об/хв 540
Можливість одночасного підключення ВВП та буксирування Є
Конструкція бічних розтяжок та укосів жорсткі з різьбовим регулюванням довжини, додаткове ступеневе регулювання бічних розтяжок
Тип робочої рідини гідросистеми ДТЗ HYDRA SYNT ISO НМ ISO 46 DIN HLP 46
Об’єм масляного баку гідросистеми, л 6,5
Додаткове обладнання Немає
ЕРГОНОМІКА, ЕЛЕКТРООБЛАДНАННЯ
Кабіна водія Немає
Додаткове обладнання кабіни Немає
Додаткові підніжки з обох боків
Сидіння водія на амортизаторі, регульоване за жорсткістю, відстанню до керма та за нахилом спинки, з підлокітниками
Панель приладів комбінована електронна, зі світловими індикаторами
Напруга та ємність акумуляторної батареї , В / А*год 12 / 80
Вимикач маси під капотом, поруч з АКБ
Генератор – тип, напруга (В),потужність (Вт) змінного струму, 14, 750
Світлове обладнання основні передні фари, задня фара, задні ліхтарі, передні та задні покажчики поворотів
Електророзетка для підключення причепа Є
Інше електрообладнання звуковий сигнал, аварійна сигналізація
Комплектація металеві передні крила з гнучкими бризковиками, металеві задні крила, таблички для кріплення номерних знаків, капот із гідропідйомниками

Відео

Наші новини

ПАРТНЕРИ

ROMB UA
Vitals
Vitals AQUA
Amt
Spark
NOWA
Zapchastyny
INGCO
Kentavr
Limex
Element
Ucenka
Корт