ЯК ПРАВИЛЬНО ОБКАТАТИ МОТОБЛОК «ДТЗ»

Мотоблок «ДТЗ» є надійним помічником у будь-якому фермерському або приватному господарстві. Техніка бренду не випадково знайшла прихильність українських аграріїв, адже висока якість комплектовання та складання, широке комплектування та оснащення дають змогу власнику бути впевненим у ній та зосередитися на господарських справах.

Як і будь-яке обладнання, новий мотоблок потребує уваги. Зокрема, своєчасний догляд, підготовчі роботи перед консервацією. Такий агрегат досягне оптимальної продуктивності зі збереженням заявленого моторесурсу лише за умови, якщо обкатка мотоблока «ДТЗ» буде проведена правильно та поступово.

Для чого це необхідно?

Під час обкатки двигун працює в щадному режимі й усі рухомі механізми притираються. Раніше ця операція проводилася на холостому ходу через недостатньо високу якість комплектовання, яке могло заклинити під час експлуатації. На сучасному етапі, у зв’язку з використанням автоматизованих комплексів, багатьох цікавить, чи потрібно обкатувати мотоблок? У тому сенсі, який був раніше, її необхідність відпадає. Обкатка сучасного мотоблока проводиться за вимогами виробника й має на меті унеможливлення проблем відразу після запуску. Ця процедура буде актуальною і після капремонту двигуна, а також трансмісії.

Готуємо техніку до першого запуску

Власника завжди цікавить, скільки потрібно обкатувати мотоблок. Але перш ніж виконати перший запуск мотоблока, необхідно провести його підготовку:

  • перевірити затяжку всіх болтових з’єднань, що забезпечують надійність конструкції;
  • встановити кермо в робоче положення та переконатися в справності гальм;
  • переглянути сальники на предмет підтікання, а також підшипники, тяги й осьові балки;
  • переконатися в робочому рівні мастила в картері двигуна та редукторі, а також у повітряному фільтрі: у ньому не має бути бруду, пилу, сторонніх домішок;
  • залити пальне (бензин чи дизпаливо відповідно до типу силової установки), не допускається потрапляння води або пилу в паливо та бак.

Коли робота починається за всіма правилами

Тепер необхідно розібратися, як правильно обкатати мотоблок, щоб унеможливити несправності та додаткові витрати надалі.

Початковий етап

Ретельно прогрівати мотоблок у перший місяць для оптимального розподілу мастила у двигуні. Найкращим варіантом буде, якщо робота починається на низьких оборотах із плавним нарощуванням надалі в межах середнього діапазону або трохи вище. У такому разі, головне терпіння, адже відбувається як притирання елементів конструкції, так і адаптація до керування машиною.

Обчислюється обкатка мотоблока в мотогодинах: тривалість роботи двигуна протягом перших 3 мотогодин не має перевищувати 30 хвилин, наступні — не більше 1–1,5 години. Кожного разу даючи йому повністю охолонути.

Робота під навантаженням

Наступним кроком є перевірка функціональних можливостей. Для цього необхідно збільшувати навантаження поступово, що забезпечить адаптацію деталей один до одного та до тривалої роботи. Так, якщо згідно з паспортними даними глибина оранки становить 20 см, то в період введення в експлуатацію необхідно обмежитися показником 10 см. Небажаними також будуть різкі навантаження, оскільки дрібні пошкодження в цей період можуть спричинити серйозніші проблеми надалі.

І найважливіше, скільки годин потрібно обкатувати мотоблок «ДТЗ»? Приблизно 10 мотогодин, що дорівнює 10 годин безпосередньої роботи.

Особливості введення в експлуатацію дизельного та бензинового двигуна

Якщо зацікавилися, як правильно обкатати дизельний мотоблок, враховуйте, що для уникнення перегріву двигуна, або більше того, виходу його з ладу, неприпустима тривала експлуатація на холостих, а також робота на максимальній швидкості. Після запуску обкатка дизельного мотоблока краще проходить на обертах у середньому діапазоні та різних швидкостях.

Зверніть увагу, що в перші робочі години техніка має функціонувати на середніх обертах, коли актуально, як правильно обкатати бензиновий мотоблок. Це забезпечить рівномірний розподіл оливи в порожнині охолодження двигуна. Не рекомендується також різке прискорення з раптовою зупинкою в різних режимах надалі. До того ж на малих обертах і більш того, на холостому ходу, відбувається незначне розпилення оливи. Така ситуація спровокує мастильне голодування. Тому обкатка бензинового мотоблока має проводитися на обертах не нижче середнього.

Обкатка КПП: що потрібно знати?

Незалежно від того, у вашому розпорядженні мотоблок бензиновий або мотоблок дизельний, крім обкатки мотора, необхідно подбати про належне введення в експлуатацію коробки передач. Для досягнення оптимальної продуктивності та подовження робочого ресурсу агрегату, нова КПП потребує дбайливого поводження, особливо на початковому етапі. Тому доцільно обмежитися середнім швидкісним діапазоном, уникаючи різкого набору швидкості та гальмування. А також необхідно виконувати плавний перехід між швидкостями під час їхнього нарощування. Крім того, унеможливити крайнощі: їзда тривалий час на одній швидкості або з максимальним її значенням.

Про що необхідно пам’ятати не лише під час обкатки

Якщо обкатка мотоблока проведена за вимогами виробника, його робота надалі буде тривалою з коректним виконанням функцій. Але не треба забувати і про поточне обслуговування. Експлуатація нового мотоблока «ДТЗ» після обкатки починається із заміни мастил у картері двигуна та в редукторі. Надалі періодичність її виконання зумовлюється обсягом робіт. Також варто подбати про належну якість мастил. Необхідно взяти за правило: перед кожним запуском контролювати рівень оливи в картері двигуна. І не забувати заправити необхідне якісне пальне.

як правильно обкатати мотоблок
обкатка сучасного мотоблока

обкатка мотоблока ДТЗ

eye 5018 Огляд від 14.07.2023

Комментарі

Написати коментар

ПАРТНЕРИ

ROMB UA
Vitals
Vitals AQUA
Amt
Spark
NOWA
Zapchastyny
INGCO
Kentavr
Limex
Element
Ucenka
Корт