Трактором ДТЗ 5244HPX цікавляться регіональні медіа

ЯКИМ ТРАКТОРАМ ВІДДАЮТЬ ПЕРЕВАГУ: ШПІОНАЖ НА АГРОВИСТАВЦІ


За перше півріччя 2020 року відбулося не дуже багато сільськогосподарських виставок та ярмарків. Та все ж був один захід, що дуже нас зацікавив — національна виставка агротехнологій у м. Дніпрі — «Агропром-2020». Побували ми там не випадково: задля невеликої «розвідки» стосовно того, які марки тракторів наразі є фаворитами ринку, а які відверто критикуються аграріями. Саме там ми з перших вуст дізналися про споживчі настрої та симпатії покупців і власників щодо придбання техніки для господарства та побутових потреб. Цю тему ми обрали, бо саме трактор у багатьох випадках годує селянина. І що-що, але саме цю техніку народ обирає найбільш прискіпливо — голосує своєю важко заробленою гривнею. Ми опитали майже 30 респондентів. Вважаємо, що це були чесні та незалежні відповіді, адже наш журналіст працював інкогніто, як звичайний гість. У майже прия- тельській бесіді він дізнався про досвід та симпатії покупців. Нижче наводимо найцікавіші та найкорисніші, на нашу думку, відгуки власників тракторів. Можливо, народна оцінка стане в пригоді тим, хто ще не визначився, у яку техніку варто інвестувати, щоб не прогадати.

Юрій, власник міні-трактора
«Фотон-244»:

Щодо двигуна питань немає. Коробка дуже шумна. Кум звик до цього, а я не можу, хоча вже 2 роки на ньому працюю. Та й комплектація за ті гроші могла б бути кращою, повнішою. Ну що поробиш – уже купив! Наступного разу буду шука- ти інший: нехай буде дорожче, але щоб без усіх цих недоліків.

Ольга та Іван, подружжя,
має «Синтай-220»:

Брали його, тому що грошей на більш прогресивний не було тоді. Для ділянки 5 га в принципі підходить, оре непогано, потужності вистачає. Але електрика замикає дуже часто! Уже втомилися від цього. Добре, хоч запчастини мож- на знайти. Під час роботи дуже трясе, відчувається сильна вібрація. Сидіння не дуже зручне. Згадуємо також, що коли знімали захисну плівку, то зняли разом із буквами, тобто й зовнішнє покриття на «трієчку».

Микола, купив
«Донгфенг-244 DHX» у 2016 році:

Трактор купив у 2016 році, до цього мав «Т-40» і «Т-25». Загалом великих про- блем не було. Але якщо працювати дов-

го, то дуже втомлюєшся. Адже місце водія дуже тісне, маленьке. Незручно розташовані важелі, перемикачі. Щодо функціонала – погано, що немає реверсу. Дискомфорту в роботі додає й те, що відсутні передні крила – увесь бруд ле- тить тобі на одяг. Ще такий момент: масло для гідравліки береться не з окре- мого бака, а із заднього мосту. Ну таке… Очікував більшого.

Сергій Назарович,
торік придбав «ДТЗ 5244 HPX»:

Коли купував, навіть не знав до кінця, на що здатен цей трактор. Зрозумів, коли почав на ньому працювати. По-перше, я просто отетерів від його потужності! Адже, як і казали: у нього об’єм двигуна більший, ніж у інших 24-сильних трак- торів. Коробка з реверсом, міняєш напря- мок одним рухом, передачі перемикати легко. Трактор важкий, оре добре, легко впорається навіть із важким ґрунтом на моїй ділянці (маю 7 га). Без проблем пре і важкий плуг, і причеп, задня навіс- на система дуже потужна. Широчезні колеса, кліренс – найбільший серед тих, що я бачив. Є багато «фішок», як, на- приклад, датчик води в паливній системі. Таке я бачив тільки у Case! Про комфорт окремо скажу: коли працюю – отримую

кайф! Сідати в трактор зручно з обох боків, сидушка амортизована, ніщо не заважає ногам, адже всі важелі, переми- качі на своєму місці... Коротко кажучи, усі плюси за раз і не перерахуєш. А ще вразили 3 (!) роки гарантії. Чесно, дуже задоволений!

Дмитро,
має «Фотон-244»:

- Перший рік пропрацював, нічого так, нормально, пригоди почалися згодом. Мав біду з КПП: зламалася. Розбирали та на власні очі бачив великі зазори між ше- стернями, зубчики сточилися зовсім, хоча модель досить свіжа. Ремонт влетів у копієчку. На першій передачі так-сяк працює з великим навантаженням – ча- сто глохне. Щодо комфорту – тут теж похвалитися нічим. Робоче місце водія дуже маленьке, між ногами по центру важелі, незручно страшно. У райцентрі бачив: новий ДТЗ продається, так там усі ці важелі збоку, водію так набагато комфортніше.

Олександр Павлович,
хоче купити новий трактор:

Продаю свого старого «донгфенга», при- дивляюсь, що на заміну взяти. З претен- дентів на покупку – «ДТЗ», нова модель

5244 HРX. Чув дуже багато відгуків, зокрема вихваляють двигун, який куди потужніший за аналоги. Кажуть, що коробка передач із реверсом, майже без- шумна. Та й комфорт водія – зовсім ін- ший рівень. Уже ходив прицінюватись, ціна цілком доступна, особливо, якщо згадати мій попередній досвід з іншими тракторами. І що здивувало: гарантія аж 3 роки, я не знайшов на ринку більшої. Ймовірно, таки візьму саме його!

Отже, як-то кажуть, скільки лю- дей, стільки й думок! Але цікавий той факт, що багато респондентів схваль- но відгукнулися саме про марку ДТЗ, зокрема про модель 5244 HPX. Ми за- телефонували до кількох центрів про- дажу й були вражені: виявилося, що за цими тракторами стоїть черга! Люди готові чекати, адже не хочуть брати інші. Подібний ажіотаж викликав зди- вування, і ми в наступному матеріалі спробуємо розібратися, чим же так приваблюють українського споживача трактори ДТЗ 5244 HРX.

Матеріали готував Олег Климчук


eye 1244 Огляд від 11.08.2020

Комментарі

Написати коментар

ПАРТНЕРИ

ROMB UA
Vitals
Vitals AQUA
Amt
Spark
NOWA
Zapchastyny
INGCO
Kentavr
Limex
Element
Ucenka
Корт