Трактором ДТЗ 5244HPX интересуются региональные медиа
ЯКИМ ТРАКТОРАМ ВІДДАЮТЬ ПЕРЕВАГУ: ШПІОНАЖ НА АГРОВИСТАВЦІ
За перше півріччя 2020 року відбулося не дуже багато сільськогосподарських виставок та ярмарків. Та все ж був один захід, що дуже нас зацікавив — національна виставка агротехнологій у м. Дніпрі — «Агропром-2020». Побували ми там не випадково: задля невеликої «розвідки» стосовно того, які марки тракторів наразі є фаворитами ринку, а які відверто критикуються аграріями. Саме там ми з перших вуст дізналися про споживчі настрої та симпатії покупців і власників щодо придбання техніки для господарства та побутових потреб. Цю тему ми обрали, бо саме трактор у багатьох випадках годує селянина. І що-що, але саме цю техніку народ обирає найбільш прискіпливо — голосує своєю важко заробленою гривнею. Ми опитали майже 30 респондентів. Вважаємо, що це були чесні та незалежні відповіді, адже наш журналіст працював інкогніто, як звичайний гість. У майже прия- тельській бесіді він дізнався про досвід та симпатії покупців. Нижче наводимо найцікавіші та найкорисніші, на нашу думку, відгуки власників тракторів. Можливо, народна оцінка стане в пригоді тим, хто ще не визначився, у яку техніку варто інвестувати, щоб не прогадати. |
Юрій, власник міні-трактора
Щодо двигуна питань немає. Коробка дуже шумна. Кум звик до цього, а я не можу, хоча вже 2 роки на ньому працюю. Та й комплектація за ті гроші могла б бути кращою, повнішою. Ну що поробиш – уже купив! Наступного разу буду шука- ти інший: нехай буде дорожче, але щоб без усіх цих недоліків. Ольга та Іван, подружжя, Брали його, тому що грошей на більш прогресивний не було тоді. Для ділянки 5 га в принципі підходить, оре непогано, потужності вистачає. Але електрика замикає дуже часто! Уже втомилися від цього. Добре, хоч запчастини мож- на знайти. Під час роботи дуже трясе, відчувається сильна вібрація. Сидіння не дуже зручне. Згадуємо також, що коли знімали захисну плівку, то зняли разом із буквами, тобто й зовнішнє покриття на «трієчку». Микола, купив Трактор купив у 2016 році, до цього мав «Т-40» і «Т-25». Загалом великих про- блем не було. Але якщо працювати дов- | го, то дуже втомлюєшся. Адже місце водія дуже тісне, маленьке. Незручно розташовані важелі, перемикачі. Щодо функціонала – погано, що немає реверсу. Дискомфорту в роботі додає й те, що відсутні передні крила – увесь бруд ле- тить тобі на одяг. Ще такий момент: масло для гідравліки береться не з окре- мого бака, а із заднього мосту. Ну таке… Очікував більшого. Сергій Назарович, Коли купував, навіть не знав до кінця, на що здатен цей трактор. Зрозумів, коли почав на ньому працювати. По-перше, я просто отетерів від його потужності! Адже, як і казали: у нього об’єм двигуна більший, ніж у інших 24-сильних трак- торів. Коробка з реверсом, міняєш напря- мок одним рухом, передачі перемикати легко. Трактор важкий, оре добре, легко впорається навіть із важким ґрунтом на моїй ділянці (маю 7 га). Без проблем пре і важкий плуг, і причеп, задня навіс- на система дуже потужна. Широчезні колеса, кліренс – найбільший серед тих, що я бачив. Є багато «фішок», як, на- приклад, датчик води в паливній системі. Таке я бачив тільки у Case! Про комфорт окремо скажу: коли працюю – отримую | кайф! Сідати в трактор зручно з обох боків, сидушка амортизована, ніщо не заважає ногам, адже всі важелі, переми- качі на своєму місці... Коротко кажучи, усі плюси за раз і не перерахуєш. А ще вразили 3 (!) роки гарантії. Чесно, дуже задоволений! Дмитро, - Перший рік пропрацював, нічого так, нормально, пригоди почалися згодом. Мав біду з КПП: зламалася. Розбирали та на власні очі бачив великі зазори між ше- стернями, зубчики сточилися зовсім, хоча модель досить свіжа. Ремонт влетів у копієчку. На першій передачі так-сяк працює з великим навантаженням – ча- сто глохне. Щодо комфорту – тут теж похвалитися нічим. Робоче місце водія дуже маленьке, між ногами по центру важелі, незручно страшно. У райцентрі бачив: новий ДТЗ продається, так там усі ці важелі збоку, водію так набагато комфортніше. Олександр Павлович, Продаю свого старого «донгфенга», при- дивляюсь, що на заміну взяти. З претен- дентів на покупку – «ДТЗ», нова модель | 5244 HРX. Чув дуже багато відгуків, зокрема вихваляють двигун, який куди потужніший за аналоги. Кажуть, що коробка передач із реверсом, майже без- шумна. Та й комфорт водія – зовсім ін- ший рівень. Уже ходив прицінюватись, ціна цілком доступна, особливо, якщо згадати мій попередній досвід з іншими тракторами. І що здивувало: гарантія аж 3 роки, я не знайшов на ринку більшої. Ймовірно, таки візьму саме його! Отже, як-то кажуть, скільки лю- дей, стільки й думок! Але цікавий той факт, що багато респондентів схваль- но відгукнулися саме про марку ДТЗ, зокрема про модель 5244 HPX. Ми за- телефонували до кількох центрів про- дажу й були вражені: виявилося, що за цими тракторами стоїть черга! Люди готові чекати, адже не хочуть брати інші. Подібний ажіотаж викликав зди- вування, і ми в наступному матеріалі спробуємо розібратися, чим же так приваблюють українського споживача трактори ДТЗ 5244 HРX. Матеріали готував Олег Климчук |