Трактор YTO 244SX

  • 266 112 грн

Опис


Корпорація YTO Group

Корпорація YTO Group — провідний виробник сільськогосподарської та будівельної техніки в Китаї — розпочала роботу в 1955 році під маркою Перший Тракторний Завод. Лінія з виробництва тракторів YTO Group — найбільша в Азії, оснащена найсучаснішим технологічним обладнанням. Виробництво YTO Group сертифіковане за ISO 9000, а трактори та дизельні двигуни мають сертифікати OECD та CE відповідно.

Маючи багаторічний досвід, YTO Group виробляє орієнтовно 100 000 тракторів на рік і займає понад 30% ринку тракторів, що продаються в Китаї, і приблизно 5% світового ринку.

YTO Group впроваджує ретельну систему контролю якості, яка відстежує кожен етап виробництва, від вибору сировини через виробництво до доставлення клієнтам.

YTO є професійним виробником дизельних двигунів ISO 9001:2008 у Китаї, і трактори YTO укомплектовані саме такими двигунами, тобто власного виробництва. Висока якість тракторів YTO, їхня надійність, тривалий строк служби, комфортність під час користування добре визнані у всьому світі, у результаті чого, наші клієнти можуть відчувати себе в безпеці. В Україні вони також встигли проявити себе якнайкраще.

Опис мінітрактора YTO 244SX

Повнопривідний просапний трактор потужністю 24 к. с. у базовій комплектації. Володіє всіма перевагами універсального трактора, і на додаток до цього обладнаний гідропідсилювачем рульового управління, додатковим гідравлічним виходом, регульованим сидінням водія на амортизаторах, лічильником мотогодин, дзеркалами заднього виду, та має збільшену ширину передніх та задніх коліс.

Конструктивні особливості мінітрактора YTO 244SX:

  • Сучасний дизайн.
  • Надійний 3-циліндровий двигун 24 к.с.
  • Коробка передач 8 + 2.
  • Передній ведучий міст.
  • Гідропідсилювач рульового управління з окремим бачком і гідравлічним насосом.
  • 2-швидкісний ВВП 540 / 1000 об / хв.
  • Регульована передня і задня колії.
  • Роздільні гальма задніх коліс.
  • Стоянкове гальмо.
  • Подвійне очищення палива.
  • Блокування диференціала заднього моста.
  • Високі і широкі колеса 6.5-16.
  • 2 амортизатора для легкого і зручного піднімання капота.
  • Фари оснащені лінзовою оптикою.
  • Стоянкове гальмо.

Комплектація трактора YTO 244SX:

  • Покажчик тиску масла, покажчик температури охолоджуючої рідини, тахометр, лічильник мотогодин, покажчик рівня палива.
  • Гідравлічний вихід.
  • Задня додаткова фара.
  • Передні навісні вантажі 4х20 кг.
  • Зчіпний пристрій для причепа.
  • Комфортне регульоване сидіння з амортизатором.
  • Дзеркала заднього виду.
  • На крилах встановлені повторювачі покажчиків поворотів та габаритів.
  • Сигнал аварійної зупинки.

Купити трактор YTO 244SX можна по всій території України через наших офіційних представників, або замовити через спеціальну форму зворотного зв’язку в розділі "Контакти".

На всі трактори YTO дається гарантійний строк експлуатації 2 роки.

Характеристики

ОСНОВНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ
Номінальна потужність двигуна, к.с. (кВт) 24 / (17,6)
Колісна формула 4х4
Номінальне тягове зусилля, кН 6,0
Рульове управління Гідрооб'ємне з окремим насосом і окремим масляним баком
Об'єм двигуна, см3 1532
Формула перемикання передач (4+1)х2
Муфта зчеплення 1-дискова, постійно замкнутого типу, суха
Кабіна -
Габаритні розміри (Д х Ш х В), мм 3520х1500х1950
Експлуатаційна маса, кг 1450
ДВИГУН
Модель двигуна YD385T
Тип двигуна Дизельний, 4-тактний з безпосереднім впорскуванням
Число й розташування циліндрів 3, вертикальне
Турбонадув -
Номінальні оберти колінчастого валу, об/хв 2300
Номінальна витрата палива, г/кВт*год ≤275
Тиск упорскування палива, МПа (кгс/см²) 18,5-19,0 (185-190)
Система запуску Електростартер
Безпечний пуск Блокування стартера педаллю счеплення
Система охолодження Рідина, закрита, з примусовою циркуляцією охолоджувальної рідини
Розширювальний бочок системи охолодження +
Об’єм паливного баку, л 18,5
Паливний фільтр грубого очищення Прозорий відстійник з краном та сіткою
Паливний фільтр тонкого очищення CХ0706
Повітряний фільтр Металева сітка і масляна ванна. Повітрозабірник винесено вгору. З прозорим моноциклоном
Підігрів повітря у впускному колекторі Електрофакельна свіча
Декомпресор -
Система змащення Комбінована, з насосом і розбризкуванням
Масляний фільтр системи змащення JX0708
Тип масла в картері ТМ «ДТЗ» TURBO SYNT 10W-40 API CF-4/SG
Об’єм мастила в картері, л 4,5
ТРАНСМІСІЯ, ХОДОВА
Тип трансмісії Механічна шестеренчаста
Основна коробка передач 3 діапазони
Додаткові понижуючи коробки 2 діапазони
Окрема реверсивна коробка -
Теоретична швидкість руху вперед, км/год 2,11-32,20
Теоретична швидкість руху назад, км/год 1,68-7,76
Гальма На задніх колесах, барабанні, з механічним приводом, роздільні педалі
Стоянкове гальмо Блокування основних гальм за допомогою механічного важеля
Блокування диференціалу заднього мосту Важелем
Передній міст Ведучий, вимикальний
Рульове управління Гідрооб'ємне з окремим насосом і окремим масляним баком
Гідроциліндр рульового управління Двосторонній симетричний
Рукоятка швидкого руління -
Розмір передніх шин 6.50-16
Розмір задніх шин 11.2-24
Колісна база, мм 1640
Колія передніх коліс, мм 1250, 1400
Колія задніх коліс, мм 1140-1440
Кліренс, мм 330
Агротехнічний просвіт, мм 375
Мінімальний радіус розвороту без гальм, м 3,5
Мінімальний радіус розвороту з гальмом, м 3,2
Додаткові вантажі передні / задні, (шт. × кг) 4х20/-
Тип мастила в картері трансмісії та переднього мосту ТМ «ДТЗ» ТАД-17и API GL-5 (трансмісійне)
Об’єм мастила в картері трансмісії/ПВМ, л 14,0 / 3,1
Тип мастила в ГОРУ ДТЗ HYDRA SYNT ISO НМ ISO 46 DIN HLP 46
Об’єм масляного баку ГОРУ, л 1,2
НАВІСНА СИСТЕМА
Задня навісна система Універсальна 3-точкова з гідропідйомом
Привід гідропідйомника Вбудований гідроциліндр, окремий шестеренчастий гідронасос
Максимальна вантажопідйомність навісного механізму, кг 420
Управління гідропідйомником Гідророзподільник трипозиційний
Розміщення мастила гідропідйомника Окремо в корпусі гідропідйомного механізму
Гідравлічні виходи для підключення навісного обладнання 2 (1 напір/злив, 1 злив) зі швидкорозривними муфтами, керування від основного гідророзподільника
Передня навісна система -
Буксирувальний пристрій Знімна маятникова серга з вертикальною поворотною цапфою
Вал відбору потужності (ВВП) Задній поздовжній, 6 шліців, Ø35
Оберти валу відбору потужності (ВВП), об/хв 540 / 1000
Можливість одночасного підключення ВВП та буксирування +
Конструкція бічних розтяжок та укосів Жорсткі з різьбовим регулюванням довжини
Тип робочої рідини гідросистеми ДТЗ HYDRA SYNT ISO НМ ISO 46 DIN HLP 46
Об’єм масляного баку гідросистеми, л 6,0
Додаткове обладнання -
ЕРГОНОМІКА, ЕЛЕКТРООБЛАДНАННЯ
Кабіна водія -
Додаткове обладнання кабіни -
Додаткові підніжки З обох боків
Сидіння водія Регулюєтся по жорсткості і висоті, та по відстані
Панель приладів +
Напруга та ємність акумуляторної батареї , В / А*год 12 / 80
Вимикач маси Важільний, негерметичний, зправа над переднім мостом
Генератор – тип, напруга (В),потужність (Вт) Змінного струму, 14 В, 500 Вт
Світлове обладнання Основні передні фари, задня фара, задні ліхтарі, передні й задні покажчики поворотів
Електророзетка для підключення причепа +
Інше електрообладнання Звуковий сигнал, аварійна сигналізація
Комплектація Металеві передні та задні крила, ящик для ЗІП
Інше обладнання -

Особливості

Новий конкурент на ринку: простий та надійний трактор «YТО 244SX»

YTO 244SX — повнопривідний універсальний просапний трактор для виконання широкого спектра агротехнічних та господарських робіт. Модель характеризується чудовим поєднанням продуктивності, ефективності та споживання палива. Заслуговує на увагу надійність та міцність конструкції, безвідмовне функціонування в умовах клімату України та простота обслуговування.

Власне виробництво «YTO GROUP» практично всіх компонентів техніки дає змогу забезпечувати повний контроль на кожному етапі виробництва, починаючи з вибору сировини до доставлення клієнтам. Компанія пройшла сертифікацію за стандартами ISO 9000, трактори та дизельні двигуни виготовляються відповідно до стандартів якості OECD, CE та CCC. Тобто висока якість тракторів «YTO» гарантована виробником.

Ідеальний баланс між паливною економічністю та продуктивністю

На тракторі встановлено надійний та економічний дизельний двигун власного виробництва моделі YND385, потужністю 24 к. с. Він має високу віддачу в будь-якому режимі роботи та зберігає крутний момент у великому діапазоні обертів, зокрема й на низьких, легко заводиться електростартером за будь-якої погоди.

Капот для заправлення паливом підіймати не треба: у ньому є спеціальний отвір із люком під заправну горловину бака з фіксацією на магнітах. Надлишок палива від форсунок скидається в бак по магістралі повернення. Це дає змогу без розбирання всієї системи проводити прокачування паливопроводів у разі виникнення повітряних пробок.

Повітряний фільтр інерційно-масляного типу забезпечує високий ступінь очищення повітря, значно подовжуючи термін служби двигуна. Циклон має прозорий корпус для постійного контролю за заповненням пилозбірника і своєчасного його очищення. На вхідному повітряному колекторі встановлена електрофакельна свічка. Підігрів повітря полегшує запуск двигуна в холодну погоду.

Радіатор рідинного охолодження великої площі. Для унеможливлення забивання його соломою, листям або сміттям передбачені дві швидкознімні сітки, а також захисні грати з боків крильчатки вентилятора. На радіаторі встановлено місткий розширювальний бачок, що забезпечує надійну роботу системи охолодження в разі заправлення її антифризом.

Перевірена конструкція, сучасне керування

Велика експлуатаційна маса трактора (1450 кг) помітно більша, ніж в аналогічних 24-сильних машин. Один лише вигляд масивного лиття корпусу КПП та заднього мосту вселяє довіру. Раціональний розподіл маси між переднім і заднім ведучими мостами забезпечує стабільне тягове зусилля 6,0 кН. Додаткові передні вантажі (4×20) кг мають зручне кріплення, їх можна швидко демонтувати та встановити назад. Це дає можливість оптимізувати балансування трактора так, щоб передні керовані колеса не відривалися від землі навіть під час агрегатування з важким навісним обладнанням. На передньому бампері є міцна причіпна цапфа, яка може використовуватися під час буксирування трактора або для інших цілей.

YTO 244SX має традиційне безрамне тракторне компонування. Потужний передній ведучий міст аркового типу, що вимикається, бортові редуктори із конічними шестернями. Збільшена колісна база забезпечує поліпшену стійкість під час перевезення вантажів на високих швидкостях та підвищену тягу для роботи з важкими сільськогосподарськими знаряддями.

Надзвичайна легкість і точність керування трактором на всіх швидкостях і всіх режимах навантаження можлива завдяки гідрооб’ємному рульовому управлінню (ГОРУ).

Маневровість трактора значно поліпшена. Окремий насос і масляний бак ГОРУ зумовлюють чітку безперебійну роботу рульового управління за будь-яких умов, зокрема під час одночасного рулювання та роботи з гідронавісною системою. Діапазон швидкостей трактора лежить у межах 2,11–32,20 км/год, цього цілком достатньо для виконання всіх агротехнічних і транспортних операцій.

Цілком відповідно до сучасних вимог праці

Задня навісна система безпосередньо впливає на ефективність трактора, оскільки є його основним робочим органом. Трактор має посилену конструкцію навісної системи, забезпечуючи максимальну вантажність 420 кг.

Гідравлічна система навісного механізму має окремий насос і масляний бак. Завдяки чому абсолютно не відчувається нестача оливи під час одночасного підіймання навісного обладнання та обертання рульового колеса. Конструктивно гідронавісний механізм виконаний з плавним регулюванням розтяжок нижніх тяг. Центральна тяга з руків’ями для зручності регулювання, є її фіксатор для транспортного положення.

Трактор оснащений двома гідравлічними виходами зі швидкорозривними муфтами. Одна із них працює як на натиск, так і на злив, інша — тільки на злив оливи в бак. Це дає можливість під’єднувати обладнання з гідроприводами циклічної та безперервної дії. Шліцьовий вал відбору потужності має стандартні приєднувальні розміри: діаметр 35 мм, 6 шліців.

Обертання валу з частотою 540/1000 об/хв. Це найбільш оптимальна швидкість для під’єднання багатьох навісних агрегатів. У неробочому стані вал закривається спеціальним кожухом для захисту від бруду та механічних пошкоджень. Знімна маятникова серга посиленого типу з горизонтальною віссю кріплення і вертикальною неповоротною цапфою забезпечує зручність буксирування.

Навісна система дає можливість агрегатувати «YTO 244SX» з будь-яким універсальним і спеціальним навісним та причіпним обладнанням, яке підходить за габаритами: плугами, ґрунтофрезами, мульчувачами, сівалками, сажалками, обприскувачами, жниварками, косарками, граблями, вантажними платформами, роторними та дисковими щітками, бурами, ножовими відвалами тощо.

Коли все під контролем

Трактор оснащений зручним регульованим сидінням на амортизаторах, завдяки якому знижується стомлюваність водія. Регулювання проводиться за висотою та за відстанню до рульової колонки. Ліворуч та праворуч також багато вільного місця, коліна не впираються в органи керування.

Широкі прорізи між кожухом рульової колонки та задніми крилами забезпечують безперешкодну посадку і висадку з обох боків трактора. Для зручності й безпеки на задніх крилах є руків’я. Також з обох боків трактора встановлені міцні широкі антислизькі підніжки, виготовлені з товстих сталевих смуг із гребінчастим краєм. Це унеможливлює зісковзування ноги з підніжки та перешкоджає налипанню бруду.

Важелі перемикання КПП та знижувальної коробки зміщені праворуч від сидіння водія до крила. Важіль ручного газу з кнопковим фіксатором розміщений на правому крилі. Це збільшує простір робочого місця оператора й робить посадку та висадку більш зручними. Перемикання передач легке та чітке. Замок запалювання праворуч рульової колонки, вологозахищені клавіші перемикачів (автомобільного типу) розташовані на її полиці. Таке положення унеможливлює їхнє випадкове торкання та перемикання.

Трактор обладнаний електричним генератором високої потужності 500 Вт. Така потужність забезпечує всі потреби трактора в електроенергії та дає змогу приєднувати додаткове електрообладнання. Для під’єднання причепа передбачена електрична розетка, що дає змогу безпечно експлуатувати трактор із причепом по дорогах загального користування вдень і вночі.

Комбінована панель приладів укрита в нішу на рульовій колонці для мінімізації відблисків і засвічень від яскравих сонячних променів. Вона має добру оглядність, читаність і дає інформацію, достатню для контролю за роботою агрегатів і своєчасного обслуговування трактора. Панель містить: тахометр, лічильник мотогодин, покажчики рівня палива, температури охолоджувальної рідини, десять контрольних лампочок, зокрема: низького тиску оливи, заряду акумулятора, роботи свічки розжарювання, габаритних вогнів, дальнього світла, роботи покажчиків поворотів. Є підсвічування панелі приладів і клавіш.

Ящик для ЗІП закріплений над акумулятором під капотом. Табличка для переднього номерного знака має окреме кріплення та не заважає встановленню додаткових вантажів і буксируванню.

Відео


Особливості

Немає опису

Немає опису

Немає опису

Немає опису

Немає опису

Наші новини

ПАРТНЕРИ

ROMB UA
Vitals
Vitals AQUA
Amt
Spark
NOWA
Zapchastyny
INGCO
Kentavr
Limex
Element
Ucenka
Корт