Трактор KENTAVR 244SXU

  • 248 980 грн

Отримати консультацію:

0-800 33-16-08

Особливості

Немає опису

Немає опису

Немає опису

Немає опису

Немає опису

Опис

Трактор KENTAVR 244SXU — витривалий повнопривідний мінітрактор на щодень

KENTAVR 244SXU — це надійний і витривалий повнопривідний мінітрактор потужністю 24 к.с., створений для стабільної щоденної роботи в сільському господарстві, на присадибних ділянках і в комунальному секторі. Продумана трансмісія, гідропідсилювач керма, сучасна навісна система та ефективна гідравліка забезпечують зручність, продуктивність і універсальність.

Двигун

У серці мінітрактора — 3-циліндровий дизельний двигун KM385BT об’ємом 1532 см³. Він має впорскування та рідинне охолодження з примусовою циркуляцією. Повітря очищується через масляну ванну з моноциклоном, а система підігріву повітря у впускному колекторі (електрофакельна свічка) забезпечує легкий запуск у холодну погоду. Об’єм паливного бака — 32 літри, цього вистачає на довгі години роботи.

Трансмісія і ходова

Трактор оснащений механічною шестеренчастою трансмісією з 8 передачами вперед і 2 назад. Повний привод 4х4 з переднім ведучим мостом, блокуванням заднього диференціала та барабанними гальмами забезпечує хорошу прохідність і стабільність. Гідрооб’ємне кермо з окремим насосом і бачком дозволяє легко маневрувати навіть у складних умовах. Колісна база — 1660 мм, дорожній просвіт — 315 мм.

Конструкція і навісна система

Задня триточкова навісна система з двома виносними гідроциліндрами забезпечує підняття навісного обладнання масою до 420 кг. ВВП на 540/720 об/хв дозволяє підключати косарки, фрези та інше обладнання. Є чотири гідровиходи, примусове опускання, жорсткі регульовані розтяжки. Буксирувальна система — знімна маятникова сережка з вертикальною цапфою.

Комфорт і електрообладнання

Мінітрактор має зручне амортизоване сидіння, п’ять круглих приладів для контролю параметрів роботи, а також повний комплект світлотехніки та аварійної сигналізації. Встановлена електророзетка для підключення причепа. Додатково — металеві крила, ящик для ЗІП, звуковий сигнал. Живлення забезпечує генератор на 350 Вт, АКБ — 12 В / 100 А·год.

KENTAVR 244SXU — це чудовий вибір для тих, хто шукає трактор із високою прохідністю, витривалістю та широкими можливостями за невеликих габаритів.

Характеристики

ОСНОВНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ
Номінальна потужність двигуна, к.с. (кВт) 24 (17,6)
Колісна формула 4х4
Номінальне тягове зусилля, кН 6.3
Рульове керування Гідрооб'ємне з окремим насосом та окремим масляним баком
Формула перемикання передач (4+1)х2
Муфта зчеплення Суха, 1-дискова, постійно замкненого типу
Кабіна Немає
Габаритні розміри (Д х Ш х В), мм 3400x1490x2050
Експлуатаційна маса, кг 1370
ДВИГУН
Модель двигуна KM385BT
Тип двигуна Дизельний, 4-тактний з безпосереднім упорскуванням
Кількість й розташування циліндрів 3, вертикальне
Об'єм двигуна, см³ 1532
Турбонаддув Немає
Номінальні оберти колінчастого вала, об/хв 2350
Номінальна витрата палива, г/кВт*год ≤275
Тиск упорскування палива, МПа (кгс/см²) 18,5-19,0 (185-190)
Система запуску Електростартер
Безпечний пуск Блокування стартера педаллю зчеплення
Система охолодження Рідинна, закрита, з примусовою циркуляцією рідини, що охолоджує
Розширювальний бачок системи охолодження Є
Об’єм паливного бака, л 32
Паливний фільтр грубого очищення Без датчика наявності води у відстійнику, із пробкою для зливу води
Паливний фільтр тонкого очищення C0506C
Повітряний фільтр Металева сітка та масляна ванна. Повітрозабірник винесений нагору. Із прозорим моноциклоном
Підігрів повітря у впускному колекторі Електрофакельна спіраль
Система змащення Комбінована, з насосом і розбризкуванням
Масляний фільтр системи змащення JX0708
Тип мастила в картері Моторні оливи для дизельних двигунів М-10Г2К, SAE 5W-30, 10W-30, 10W-40
Об’єм мастила в картері, л 4,5
ТРАНСМІСІЯ, ХОДОВА
Тип трансмісії Механічна шестеренчаста
Основна коробка передач 4 швидкості вперед, нейтраль, 1 швидкість назад
Додаткові понижувальні коробки 2 діапазони
Окрема реверсивна коробка Немає
Теоретична швидкість руху вперед, км/год 2,11-32,19
Теоретична швидкість руху назад, км/год 1,68-7,75
Гальма На задніх колесах, барабанні, з механічним приводом, здвоєні педалі
Стоянкове гальмо Блокування основних гальм за допомогою важеля
Блокування диференціала заднього мосту Важелем
Передній міст Ведучий, вимикається
Рульове керування Гідрооб'ємне з окремим насосом та окремим масляним баком
Гідроциліндр рульового керування Двосторонній симетричний
Руків’я швидкого керування Є
Розмір передніх шин 7.50-16
Розмір задніх шин 11,2-24
Колісна база, мм 1660
Колія передніх коліс, мм 1220, 1440
Колія задніх коліс, мм 1200, 1360, 1400
Кліренс, мм 315
Агротехнічний просвіт, мм 390
Мінімальний радіус розвороту без гальм, м 3,5
Мінімальний радіус розвороту з гальмами, м 3,2
Додаткові вантажі передні / задні, (од. × кг) 4х11 / 2х22
Тип мастила в картері трансмісії та переднього мосту ТАП-15 чи Silver SAE 85W-90; Gold SAE 80W-90; Platinum SAE 75W-90 (трансмісійне)
Об’єм мастила в картері трансмісії/ПВМ, л 14,0 / 3,0
Тип мастила в ГОРУ За температури вище -5˚С: олива МГ-46В (МГЕ – 46В) або за ISO 6743/4-82 – оливи групи HM. За температури нижче -5˚С: М-15В (с) або за ISO 6743 / 4-82 – мастила групи HV
Об’єм масляного бака ГОРУ, л 1,2
НАВІСНА СИСТЕМА
Задня навісна система Універсальна 3-точкова з гідропідйомником
Привод гідропідйомника Два винесених гідроциліндри, окремий шестеренчастий гідронасос
Примусове опускання Є
Максимальна вантажопідйомність навісного механізму, кг 420
Керування гідропідйомником Гідророзподільник трисекційний
Розміщення мастила гідропідйомника Окремо в корпусі гідропідйомного механізму
Гідравлічні виходи для підключення навісного обладнання 4
Передня навісна система Немає
Буксирувальний пристрій Знімна маятникова сережка з вертикальною неповоротною цапфою
Вал відбору потужності (ВВП) Задній поздовжній
Оберти вала відбору потужності (ВВП), об/хв 540/720
Можливість одночасного підключення ВВП та буксирування Є
Конструкція бічних розтяжок та укосів Жорсткі з різьбовим регулюванням довжини
Тип робочої рідини гідросистеми МГ-46В, МГЕ-46В влітку, М-15В (с) взимку
Об’єм масляного бака гідросистеми, л 6
Додаткове обладнання Немає
ЕРГОНОМІКА, ЕЛЕКТРООБЛАДНАННЯ
Кабіна водія Немає
Додаткове обладнання кабіни Немає
Додаткові підніжки Ліворуч
Сидіння водія На амортизаторі, регулюється за відстанню до керма, без підлокітників
Панель приладів П'ять окремих круглих індикаторів, без підсвічування
Напруга та ємність акумуляторної батареї, В/А*год 12 / 100
Вимикач маси Важільний, негерметичний, ліворуч над переднім мостом
Генератор – тип, напруга (В), потужність (Вт) Змінного струму, 14 В, 350 Вт
Світлове обладнання Основні передні фари, задня фара, задні ліхтарі, передні та задні покажчики поворотів
Електророзетка для підключення причепа Є
Інше електрообладнання Звуковий сигнал, аварійна сигналізація
Комплектація Металеві передні та задні крила, ящик для ЗІП

Наші новини

ПАРТНЕРИ

ROMB UA
Vitals
Vitals AQUA
Amt
Spark
NOWA
Zapchastyny
INGCO
Kentavr
Limex
Element
Ucenka
Корт