Трактор JMT 3244HSU

  • 295 395 грн

Опис

Опис трактора LINMA (Джинма) JMT 3244HS

Повноприводний універсальний трактор потужністю 24 к.с., оснащений трициліндровим двигуном із вертикальним розташуванням циліндрів. Напівпрозорий циклон дає змогу стежити за забрудненням повітряного фільтра. На тракторі встановлене гідравлічне рульове управління (ГОРУ) для більш зручного й комфортного керування. Формула перемикання передач: (4+1)×2×2. Задня навісна система має посилені нижні тяги.

Конструктивні особливості:

  • Економний і надійний 3-циліндровий двигун;
  • Великий зручний паливний бак;
  • Магістраль повернення палива від форсунок;
  • Прозорий циклон на повітрозабірнику повітряного фільтра;
  • Електрофакельна система підігріву повітря у вхідному колекторі;
  • Глушник і коліно глушника закриті захисним кожухом за всією довжиною;
  • Навісна система з посиленими нижніми тягами та гідропідйомником;
  • Гідросистема з окремим гідронасосом та масляною ванною;
  • Буксирувальний пристрій — швидкознімна маятникова тяга;
  • Передній ведучий міст портального типу з високими бічними редукторами;
  • Гідрооб’ємне рульове управління з окремим бачком і гідравлічним насосом;
  • Високий кліренс та агротехнічний просвіт;
  • Просторе місце оператора;
  • Зручне розташування систем керування;
  • Коробка передач із розширеним швидкісним діапазоном 16+4;
  • Великі колеса: передні 6.00-16, задні 9.50-24;
  • Задні гальма барабанного типу;
  • Роздільні гальма задніх коліс;
  • Регульовані передня й задня колії;
  • Блокування диференціала заднього моста.

Комплектація:

  • Комфортне регульоване сидіння з амортизатором;
  • Інформативна панель приладів;
  • Додаткова підніжка з високим рифленням;
  • Руківʼя швидкого рулювання;
  • Запобіжники зі світлодіодною індикацією виходу з ладу;
  • Електрична розетка для причепа;
  • Сучасні потужні лінзовані фари дальнього світла і світлодіодне ближнє світло;
  • Упор капота;
  • Надійні замки капота;
  • Великі дзеркала заднього виду;
  • 4 гідравлічні виходи зі швидкороз’ємними муфтами;
  • Передні навісні вантажі;
  • Крила передніх коліс;
  • Задні крила;
  • Вимикач маси;
  • Задня додаткова фара;
  • Передні та задні кріплення для реєстраційних номерів;
  • Два виносних гідроциліндри навіски.

Характеристики

ОСНОВНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ
ОСНОВНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ
Номінальна потужність двигуна, к.с. (кВт) 24 (17,6)
Колісна формула 4×4
Номінальне тягове зусилля, кН 5,8
Рульове управління гідрооб’ємне
Формула перемикання передач (4+1)×2×2
Муфта зчеплення 2-ходова, суха
Кабіна немає
Габаритні розміри (Д х Ш х В), мм 3300×1430×1915
Експлуатаційна маса, кг 1354
ДВИГУН
ДВИГУН
Модель двигуна KM385BT
Тип двигуна дизельний, 4-тактний, з безпосереднім впорскуванням
Число й розташування циліндрів 3, вертикальне
Об'єм двигуна, см³ 1532
Турбонадув немає
Номінальні оберти колінчастого валу, об/хв 2350
Номінальна витрата палива, г/кВт*год ≤275
Тиск упорскування палива, МПа (кгс/см²) 18,5-19,0 (185-190)
Система запуску електростартер
Безпечний пуск блокування стартера педаллю зчеплення
Система охолодження рідинна, закрита, з примусовою циркуляцією охолоджувальної рідини
Розширювальний бочок системи охолодження є
Об’єм паливного баку, л 30
Паливний фільтр грубого очищення прозорий відстійник
Паливний фільтр тонкого очищення СХ0706
Повітряний фільтр контактно-масляний: високий повітрозабірник із прозорим циклоном, масляна ванна, металева сітка
Підігрів повітря у впускному колекторі електрофакельна свічка
Система змащення комбінована, насосом і розбризкуванням
Масляний фільтр системи змащення є
Тип масла в картері ТМ «ДТЗ» TURBO SYNT 10W-40 API CF-4/SG
Об’єм мастила в картері, л 14
ТРАНСМІСІЯ, ХОДОВА
ТРАНСМІСІЯ, ХОДОВА
Тип трансмісії механічна шестеренчаста
Муфта зчеплення суха, 2-ходова, постійно замкнутого типу
Основна коробка передач 4 швидкості
Додаткові понижуючи коробки 2×2 діапазони
Окрема реверсивна коробка немає
Теоретична швидкість руху вперед, км/год 1,73–26,4
Теоретична швидкість руху назад, км/год 2,28–11,02
Гальма на задніх колесах, барабанні, з механічним приводом, здвоєні педалі
Стоянкове гальмо блокування основних гальм за допомогою важеля
Блокування диференціалу заднього мосту важелем
Передній міст ведучий, з можливістю вимикання
Рульове управління гідрооб’ємне з окремим насосом і окремим масляним баком
Гідроциліндр рульового управління двосторонній симетричний
Рукоятка швидкого руління є
Розмір передніх шин 6.00-16
Розмір задніх шин 9.50-24
Колісна база, мм 1720
Колія передніх коліс, мм 1170,1250,1370
Колія задніх коліс, мм 1230,1310,1370
Кліренс, мм 320
Агротехнічний просвіт, мм 370
Мінімальний радіус розвороту без гальм, м 4,3
Мінімальний радіус розвороту з гальмом, м 3,8
Додаткові вантажі передні / задні, (шт. × кг) 4×12 / –
Тип мастила в картері трансмісії та переднього мосту ТМ «ДТЗ» ТАД-17 та API GL-5
Об’єм мастила в картері трансмісії/ПВМ, л 14,0 / 5,0
Тип мастила в ГОРУ ДТЗ HYDRA SYNT ISO НМ ISO 46 DIN HLP 46
Об’єм масляного баку ГОРУ, л 12
НАВІСНА СИСТЕМА
НАВІСНА СИСТЕМА
Задня навісна система універсальна 3-точкова з гідропідйомником
Привід гідропідйомника вбудований гідроциліндр, окремий шестеренчастий гідронасос
Примусове опускання є
Максимальна вантажопідйомність навісного механізму, кг 420
Управління гідропідйомником гідророзподільник трипозиційний
Розміщення мастила гідропідйомника окремо в порожнині гідропідйомного механізму
Гідравлічні виходи для підключення навісного обладнання 2 (1 напір/злив, 1 злив) зі швидкорозкривними муфтами, керування від основного гідророзподільника
Передня навісна система немає
Буксирувальний пристрій знімна маятникова сережка з вертикальною неповоротною цапфою
Вал відбору потужності (ВВП) задній, поздовжній, 6 шліців, Ø35
Оберти валу відбору потужності (ВВП), об/хв 630
Можливість одночасного підключення ВВП та буксирування е
Конструкція бічних розтяжок та укосів нижні тяги не регулюються, центральна верхня тяга, вертикальні стійки та бічні розтяжки — плавно за різьбою
Тип робочої рідини гідросистеми ДТЗ HYDRA SYNT ISO НМ ISO 46 DIN HLP 46
Об’єм масляного баку гідросистеми, л 8
Додаткове обладнання немає
ЕРГОНОМІКА, ЕЛЕКТРООБЛАДНАННЯ
ЕРГОНОМІКА, ЕЛЕКТРООБЛАДНАННЯ
Кабіна водія немає
Додаткове обладнання кабіни немає
Додаткові підніжки з лівого боку
Сидіння водія на амортизаторі, регулюється за відстанню до керма
Панель приладів комбінована панель приладів
Напруга та ємність акумуляторної батареї , В / А*год 12/80
Вимикач маси на рамці акумулятора під капотом
Генератор – тип, напруга (В),потужність (Вт) змінного струму, 14, 350
Світлове обладнання ближнє, дальнє світло, задня фара, задні ліхтарі, передні й задні покажчики поворотів
Електророзетка для підключення причепа є
Інше електрообладнання звуковий сигнал, аварійна сигналізація
Комплектація металеві передні крила, металеві задні крила
Інше обладнання немає

Особливості

Немає опису

Немає опису

Немає опису

Немає опису

Немає опису

Наші новини

ПАРТНЕРИ

ROMB UA
Vitals
Vitals AQUA
Amt
Spark
NOWA
Zapchastyny
INGCO
Kentavr
Limex
Element
Ucenka
Корт