• Трактор FT454SC

Трактор FT454SC

  • Доступність: Відсутній
  • Рекомендована ціна:
  • 418 500 грн

Опис

Опис трактора Foton-Lovol FT454SС

Універсальний повнопривідний трактор з двигуном потужністю 45 к.с. і гідравлічним рульовим керуванням. Завдяки окремому реверсу, трансмісія забезпечує 8 швидкостей руху вперед і 8 назад. Зчеплення двухдисковое. Оснащений додатковим гідророзподілювачем і пневматичним компресором.

Два типу задніх причіпних пристроїв: потужне для великого навантаження і друге - маятникова тяга для роботи буксира спільно з ВВП. Кабіна оснащена системою обігріву та вентиляції. Раціональна компоновка робочого місця водія забезпечує високий рівень комфорту. Встановлено радіоприймач і додатковий вентилятор.


Конструктивні особливості:

  • Герметична скляна кабіна з круговим оглядом, з вентиляцією і опаленням, дах пластиковий.
  • Рівна підлога кабіни, просторе місце водія, на підлозі гумовий килимок.
  • Зручне розташування усіх органів управління в кабіні: важелі КПП розташовані праворуч сидіння, важіль реверсу ліворуч рульової колонки, важіль «ручний газ» праворуч рульової колонки.
  • Педалі управління підвісні, з просіченням і бічними упорами, педалі гальм роздільні з блокуванням.
  • Гальмо стоянки автомобільного типу, включення і переключення обертів ВВП одним важелем, зручний важіль включення переднього моста.
  • Комбінована панель приладів.
  • М'яке регульоване сидіння на амортизаторі, є ремінь безпеки.
  • Радіоприймач зі стереосистемою, виносна антена.
  • Заднє скло, бічні стекла і двері мають фіксатори для встановлення на провітрювання.
  • Склоочисники на передньому і задньому склі кабіни. На лобовому склі є шторка від сонця.
  • Підніжки водія (по дві сходинки з рифленого металу) з обох сторін, вертикальні поручні вздовж передніх стійок.
  • Регульовані сопла вентилятора-обігрівача, плафон внутрішнього освітлення кабіни.
  • Електричні перемикачі втоплені в кожух панелі приладів, замок запалювання з захисним ковпачком.
  • Великі прямокутні дзеркала заднього виду.


  • Двигун дизельний 4-циліндровий, без турбіни, потужність 45 к.с.
  • Великий паливний бак - пластиковий з металевим захистом, встановлений під кабіною - зручно заправляти; в горловині - сітчастий фільт, кришка на різьбі.
  • Легкий доступ до паливних фільтрів і до масляного фільтру, до заливної горловини картера двигуна.
  • На двигуні встановлений повітряний компресор, який можна відключати.
  • Повітряний фільтр сухий паперовий (2 елементи), з циклоном, із датчиком засміченості, встановлений під капотом біля радіатора.
  • Роздільний ремінний привід потужного електрогенератора (750 Вт) і вентилятора радіатора системи охолодження.
  • Захисна решітка радіатора складається з 2-х частин для зручності очищення.
  • Капот на двох газо-масляних підйомниках повністю закриває двигун, центральний замок капота, зручна бічна ручка відкривання замка.
  • Вихлопна труба і глушник закриті по всій довжині, коліно глушника також із захистом.


  • Формула коробки передач 12 + 12 = (4х3) + (4х3), окремий важіль реверсу.
  • Зчеплення дводискове.
  • Передній міст має регулювальний болт для обмеження поздовжнього вільного ходу.
  • Окремі гідросистеми ГОРУ і навісного механізму: баки і насоси.
  • Окремий внесений гидробак навішування великого обсягу.
  • Додатковий 2-секційний гідророзподільник з 4-ма муфтами.
  • Два типу задніх причіпних пристроїв: потужне для великого навантаження і друге - маятникова тяга для роботи буксира спільно з ВВП.
  • Пружинний демпфер центральної верхньої тяги.
  • Передні колеса 8.30-20, задні 12.4-28.
  • Диски всіх коліс на шпильках, є захист ніпелів спеціальними козирками.
  • Ширина колії задніх коліс регулюється перестановкою ободів і дисків.
  • Передні крила не впираються в картер двигуна при повороті коліс.
  • Передні навісні вантажі 6х24 кг.


  • Основні фари з автомобільними галогеновими лампами розжарювання.
  • Дві передні додаткові фари під дахом кабіни.
  • Чотири задні додаткові фари під дахом і на задніх крилах.
  • Повторювачі габаритів і поворотів на стійках дзеркал.
  • Задні ліхтарі: габарит, гальмо, поворот.
  • Сигнальний ліхтар-мигалка.
  • Табличка заднього номера з підсвічуванням.
  • Окремий блок перемикачів для управління склоочисниками, верхніми додатковими фарами, сигнальним маячком і вентилятором.
  • Катафоти-відбивачі в задніх ліхтарях, на задніх крилах і на задньому мосту.
  • Електророзетка для причепа.


На всі трактори Foton-Lovol  надається гарантія 2 роки.

Характеристики

ОСНОВНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ
Номінальна потужність двигуна, к.с. (кВт) 45 (33,1)
Колісна формула 4х4
Номінальне тягове зусилля, кН 12,0
Рульове управління гідрооб’ємне
Формула перемикання передач (4х3)+(4х3)
Муфта зчеплення дводискова
Кабіна +
Габаритні розміри (Д х Ш х В), мм 4150х1610х2550
Експлуатаційна маса, кг 2726
ДВИГУН
Модель двигуна A495BT
Тип двигуна дизельний, 4-тактний, с безпосереднім упорскуванням
Число й розташування циліндрів 4, вертикальне
Об'єм двигуна, cм3 2980
Турбонадув
Номінальні оберти колінчастого валу, об/хв 2400
Номінальна витрата палива, г/кВт*год ≤ 238
Тиск упорскування палива, МПа (кгс/см2) 18,5-19,0 (189-194)
Система запуску електростартер
Безпечний пуск блокування стартера педаллю зчеплення
Система охолодження рідинна, закрита, з примусовою циркуляцією охолоджувальної рідини
Розширювальний бочок системи охолодження
Об’єм паливного баку, л 60
Паливний фільтр грубого очищення +
Паливний фільтр тонкого очищення +
Повітряний фільтр сухий паперовий, 2 елементи, з циклоном, з датчиком засміченості, встановлений на радіаторі охолодження двигуна
Підігрів повітря у впускному колекторі
Декомпресор
Система змащення комбінована, насосом и розбризкуванням
Масляний фільтр системи змащення +
Тип масла в картері мастило моторне ДТЗ TURBO SYNT DIESEL 10W-40 API CF-4/SG
Об’єм мастила в картері, л 5,1
ТРАНСМІСІЯ, ХОДОВА
Тип трансмісії механічна шестеренчаста
Муфта зчеплення суха, дводискова, кулачкова
Основна коробка передач 4 швидкості
Додаткові понижуючи коробки 3 діапазони
Окрема реверсивна коробка вперед – нейтраль – назад
Теоретична швидкість руху вперед, км/год 2,2-32,0
Теоретична швидкість руху назад, км/год 2,0-30,0
Гальма на задніх колесах, дискові, х механічним приводом, здвоєні педалі
Стоянкове гальмо блокуванням основних гальм за допомогою важеля автомобільного типу
Блокування диференціалу заднього мосту педаллю, без фіксації
Передній міст ведучий, відключається, портального типу з бічними редукторами
Рульове курування гідрооб’ємне з окремим насосом та окремим масляним баком
Гідроциліндр рульового управління двосторонній симетричний, з захисними кожухами
Рукоятка швидкого руління
Розмір передніх шин 8.30-20
Розмір задніх шин 12.4-28
Колісна база, мм 2000
Колія передніх коліс, мм 1300, 1500
Колія задніх коліс, мм 1220, 1300, 1500, 1620
Кліренс, мм 350
Агротехнічний просвіт, мм 400
Мінімальний радіус розвороту без гальм, м 3,3
Мінімальний радіус розвороту з гальмом, м 3,0
Додаткові вантажі передні / задні, (шт. х кг) 6х24 / –
Тип мастила в картері трансмісії та переднього мосту Трансмісійне мастило ДТЗ ТАД-17и SAE 85W-90 API GL-5
Об’єм мастила в картері трансмісії/ПВМ, л 23,0 / 4,0
Тип мастила в ГОРУ ТМ «ДТЗ» HYDRA SYNT ISO НМ ISO 46 DIN HLP 46
Об’єм масляного баку ГОРУ, л 1,2
НАВІСНА СИСТЕМА
Задня навісна система універсальна 3-точкова з гідропідйомником
Привід гідропідйомника вбудований гідроциліндр, окремий шестеренчастий гідронасос, змінний масляний фільтр
Максимальна вантажопідйомність навісного механізму, кг 670
Управління гідропідйомником гідророзподільник позиційний з одним гідровиходом, додатковий двосекційний гідророзподільник з чотирма гідровиходами
Розміщення мастила гідропідйомника в окремому великому баку ззаду кабіни
Гідравлічні виходи для підключення навісного обладнання з бистроразривнимі муфтами, 1 (напір / слив) з управлінням від основного гідророзподільника, 4 (напір / слив) з управлінням від додаткового гидрораспределителя
Передня навісна система
Буксирувальний пристрій з’ємна маятникова серга з вертикальною неповоротною цапфою. окремий навісний силовий буксіровальний вузол
Вал відбору потужності (ВВП) задній поздовжній, 8 шліців, Ø35
Оберти валу відбору потужності (ВВП), об/хв 540 / 1000
Можливість одночасного підключення ВВП та буксирування +
Конструкція бічних розтяжок та укосів жорсткі з різьбовим регулюванням довжини, додаткове ступінчасте регулювання бічних розтяжок
Тип робочої рідини гідросистеми ТМ «ДТЗ» HYDRA SYNT ISO НМ ISO 46 DIN HLP 46
Об’єм масляного баку гідросистеми, л 9,5
Додаткове обладнання повітряний компресор з ресивером
ЕРГОНОМІКА, ЕЛЕКТРООБЛАДНАННЯ
Кабіна водія з вентиляцією, опаленням і оглядом 360
Додаткове обладнання кабіни
Додаткові підніжки з обох боків
Сидіння водія на амортизаторі, регулюється по жорсткості, відстані до керма
Панель приладів комбінована, зі світловими індикаторами
Напруга та ємність акумуляторної батареї , В / А*год 12 / 100
Вимикач маси
Генератор – тип, напруга (В),потужність (Вт) змінного струму, 14, 750
Світлове обладнання основні передні фари, дві додаткові передні фари, чотири задні фари, передні і задні ліхтарі і покажчики поворотів, задні сигнали гальма, повторювачі габаритів і поворотів на стійках кабіни, сигнальний ліхтар-маячок, підсвічування заднього номера
Електророзетка для підключення причепа +
Інше електрообладнання звуковий сигнал, аварійна сигналізація
Комплектація пластикові передні крила з металевим каркасом, металеві задні крила, табличка для кріплення заднього номерного знака, капот з газомасляними підйомниками
Інше обладнання

Особливості

Немає опису

Немає опису

Немає опису

Немає опису

Немає опису

Фото та відео

Наші новини

ПАРТНЕРИ

ROMB UA
Vitals
Vitals AQUA
Amt
Spark
INGCO
Zapchastyny
Kentavr
Limex
Element
Ucenka
Корт