• Трактор ДТЗ 5504КK

Трактор ДТЗ 5504КK

  • Доступність: є в наявності
  • Рекомендована ціна:
  • 620 160 грн

Опис

Опис трактора ДТЗ 5504KK

Трактор ДТЗ 5504КК є одним із найпотужніших траткорів у лінійці ДТЗ. Він відрізняється високим рівнем комфорту та кращою ергономікою в порівнянні з аналогічними тракторами інших марок. Основна відмінність "ДТЗ 5504КК" від базової моделі "5404К" полягає в наявності сучасної системи кондиціювання повітря, яка, спільно з потужною системою опалення, дозволяє створити в кабіні оптимальний мікроклімат незалежно від пори року та погодних умов. Це значно знижує втому водія під час тривалої роботи та, відповідно, підвищує якість та продуктивність його праці.

Безумовно, це найкращий вибір для тих, хто очікує від трактора високу ефективність та надійність, а також піклується про своє здоров'я та благополуччя.

Трактор обладнаний турбованим двигуном, який забезпечує економічніше використання без втрати потужності.

Простора кабіна з великою площею скління та оглядом на 360 градусів.

Навісна система посиленого типу з регулюванням сили тиску на ґрунт. Встановлено додатковий двосекційний гідророзподільник із чотирма виходами.

Раціональне розташування органів керування надає водієві багато вільного місця. Педалі навісного типу, як на автомобілі. Рульова колонка регулюється кутом нахилу. Крісло також регулюється на амортизаторах. Радіоприймач, що поєднується з mp3-плеєром.

Завдяки герметичності кабіни, хорошій видимості та високій маневреності, трактор ідеально підходить для всесезонної експлуатації в будь-яких кліматичних умовах. Він може використовуватися в різних сферах діяльності: сільське господарство, садівництво (у тому числі при роботі з пестицидами, рідкими добривами тощо).

На трактор ДТЗ 5504КK надається гарантійний термін експлуатації 3 роки.

Конструктивні особливості:

  • Турбований двигун
  • Нова концепція перемикання передач: 12 + 12
  • Зручне розташування систем управління
  • Електроперемикачі зверху на приладовій дошці – не заважають, зручно перемикати
  • Важіль перемикання передач зміщений впритул до правого крила
  • Окремий важіль реверсу
  • Широкі перфоровані педалі підвісного типу
  • Дводискове зчеплення
  • Рульова колонка з регульованим кутом нахилу
  • Гідравлічне кермо з окремим бачком
  • Окремий гідравлічний насос для кермового керування
  • Циліндр гідропідсилювача керма закритий захистом
  • Великий полімерний паливний бак під кабіною – не іржавіє, зручно заправляти
  • Повітряний фільтр з високим парканом та контрольованим циклоном
  • Магістраль повернення палива від форсунок
  • Міцний дах кабіни не схильний до корозії
  • Просторе місце оператора
  • Широкі дверні отвори
  • Двері відчиняються майже на 90°
  • Люк у даху відкривається на обидві сторони
  • Сходи в кабіну з обох боків
  • Посилений гідронавісний механізм із демпфером
  • Безступінчасте регулювання висоти нижніх тяг
  • Окремий гідронасос для навісної системи
  • Плавне регулювання сили тиску навішування на ґрунт
  • Нижні тяги розсувні
  • Розтяжки нижніх тяг мають і ступінчасте, і плавне регулювання
  • Гідравлічна система оснащена масляним фільтром
  • Амортизатори для легкого та зручного піднімання капота
  • Глушник та коліно глушника закриті захисним кожухом по всій довжині
  • Високий кліренс
  • Регульована передня та задня колії
  • Захисні крила з бризковиками на передніх колесах
  • Кріплення дисків коліс на закладних болтах
  • Вентили коліс укриті щитками
  • Блокування диференціалу заднього моста
  • Потужна оптика


Комплектація:

  • Кабіна з повним круговим оглядом – 360°
  • Висувна сонцезахисна шторка на передньому склі
  • Комфортне регульоване сидіння з амортизатором
  • Двошвидкісний обігрівач кабіни
  • Вентилятор у кабіні
  • Електричний генератор 750 Вт
  • Електронна панель приладів (лічильник мотогодин, покажчик тиску масла, покажчик рівня палива, тахометр, покажчик температури води, покажчик напруги бортової мережі, аварійний заряд акумулятора та ін.).
  • Радіоприймач, комбінований з МП3-плеєром
  • Великі дзеркала заднього виду на жорстких кронштейнах
  • Електрична розетка для причепа
  • Додаткові передні та задні фари на кабіні
  • Повторювачі поворотів на кабіні
  • Маятниковий зчіпний пристрій для причепа
  • Додатковий двосекційний гідророзподільник із чотирма виходами
  • Передні навісні вантажі 6х20 кг
  • Вантажі заднього колеса 2×45 кг

Характеристики

ОСНОВНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ
Номінальна потужність двигуна, к.с. (кВт) 50 (36,8)
Колісна формула 4х4
Номінальне тягове зусилля, кН 13,5
Рульове управління гідрооб'ємне
Формула перемикання передач (4х3)+(4х3)
Муфта зчеплення дводискова, кулачкова, подвійної дії
Кабіна З кондиціюванням повітря, опаленням та оглядом 360°
Габаритні розміри (Д х Ш х В), мм 3800х1800х2500
Експлуатаційна маса, кг 2660
ДВИГУН
Модель двигуна CF4B50T-Z
Тип двигуна дизельний, 4-тактний, з безпосереднім упорскуванням
Число й розташування циліндрів 4, вертикальне
Об'єм двигуна, см³ 2545
Турбонадув Є
Номінальні оберти колінчастого валу, об/хв 2400
Номінальна витрата палива, г/кВт*год ≤243
Тиск упорскування палива, МПа (кгс/см²) 20,3-20,8 (203-208)
Система запуску електростартер
Безпечний пуск блокування стартера педаллю зчеплення
Система охолодження рідинна, закрита, з примусовою циркуляцією рідини, що охолоджує
Розширювальний бочок системи охолодження Є
Об’єм паливного баку, л 52,0
Паливний фільтр грубого очищення фільтр відстійник із прозорою колбою
Паливний фільтр тонкого очищення CX0706
Повітряний фільтр контактно-масляний: високий повітрозабірник з прозорим циклоном, масляна ванна, металева сітка
Підігрів повітря у впускному колекторі електрична спіраль розжарювання
Декомпресор Немає
Система змащення комбінована, насосом та розбризкуванням
Масляний фільтр системи змащення JX0810D2
Тип масла в картері ТМ «ДТЗ» TURBO SYNT 10W-40 API CF-4/SG
Об’єм мастила в картері, л 7,0
ТРАНСМІСІЯ, ХОДОВА
Тип трансмісії механічна шестерна
Муфта зчеплення постійно замкнутого типу, суха
Основна коробка передач 4 швидкості
Додаткові понижуючи коробки 3 діапазони
Окрема реверсивна коробка вперед-нейтраль-назад
Теоретична швидкість руху вперед, км/год 1,8-28,7
Теоретична швидкість руху назад, км/год 0,5-16,3
Гальма на задніх колесах, дискові, з механічним приводом, здвоєні педалі
Стоянкове гальмо блокуванням основних гальм за допомогою важеля автомобільного типу
Блокування диференціалу заднього мосту педаллю
Передній міст ведучий, вимикальний, аркового типу з бічними редукторами
Рульове управління гідрооб'ємне з окремим насосом та окремим масляним баком
Гідроциліндр рульового управління двосторонній симетричний, із захисними кожухами
Рукоятка швидкого руління Є
Розмір передніх шин 8.30-20
Розмір задніх шин 14.9-24
Колісна база, мм 2050
Колія передніх коліс, мм 1470, 1570, 1670, 1710
Колія задніх коліс, мм 1380, 1480, 1580
Кліренс, мм 320
Агротехнічний просвіт, мм 380
Мінімальний радіус розвороту без гальм, м 4,3
Мінімальний радіус розвороту з гальмом, м 3,8
Додаткові вантажі передні / задні, (шт. × кг) 6х20 / 2х45
Тип мастила в картері трансмісії та переднього мосту ТМ «ДТЗ» ТАД-17и API GL-5
Об’єм мастила в картері трансмісії/ПВМ, л 27,0 / 7,0
Тип мастила в ГОРУ ТМ «ДТЗ» HYDRA SYNT ISO НМ ISO 46 DIN HLP 46
Об’єм масляного баку ГОРУ, л 2,0
НАВІСНА СИСТЕМА
Задня навісна система універсальна 3-точкова з гідропідйомником
Привід гідропідйомника вбудований гідроциліндр, окремий шестерний гідронасос
Максимальна вантажопідйомність навісного механізму, кг 660
Управління гідропідйомником гідророзподільник трипозиційний
Розміщення мастила гідропідйомника окремо в гідробаку
Гідравлічні виходи для підключення навісного обладнання 4 (2 напір/слив, 2 злив) з швидкорозривними муфтами, керування від основного гідророзподільника
Передня навісна система Немає
Буксирувальний пристрій знімна маятникова сережка з вертикальною неповоротною цапфою, додатковий буксирувальний вузол
Вал відбору потужності (ВВП) задній, поздовжній, 6 шліців
Оберти валу відбору потужності (ВВП), об/хв 540 / 1000
Можливість одночасного підключення ВВП та буксирування Є
Конструкція бічних розтяжок та укосів центральна верхня тяга, вертикальні стійки та бічні розтяжки – регулюються плавно по різьбленні
Тип робочої рідини гідросистеми ТМ «ДТЗ» HYDRA SYNT ISO НМ ISO 46 DIN HLP 46
Об’єм масляного баку гідросистеми, л 6,5
Додаткове обладнання Немає
ЕРГОНОМІКА, ЕЛЕКТРООБЛАДНАННЯ
Кабіна водія ізольована, з суцільним склінням та круговим оглядом, з природною та штучною вентиляцією, з опаленням, дах склопластиковий з люком, склоочисник переднього скла
Додаткове обладнання кабіни обігрівач салону, бічні кватирки, передній склоочисник, задній склоочисник, магнітола
Додаткові підніжки з обох сторін
Сидіння водія на амортизаторі, регулюється по жорсткості, відстані до керма та по нахилу спинки, з підлокітниками
Панель приладів комбінована електронна зі світловими індикаторами
Напруга та ємність акумуляторної батареї , В / А*год 12 / 80
Вимикач маси під капотом, поряд з АКБ
Генератор – тип, напруга (В),потужність (Вт) змінного струму, 14, 750
Світлове обладнання основні передні фари, додаткові передні фари, задні фари, задні ліхтарі, передні та задні вказівники поворотів, повторювачі поворотів на стійках кабіни
Електророзетка для підключення причепа Є
Інше електрообладнання звуковий сигнал, аварійна сигналізація
Комплектація металеві передні крила з гнучкими бризковиками, металеві задні крила, таблички для кріплення номерних знаків, капот з пневматичним підйомником
Інше обладнання Немає

Особливості

Немає опису

Немає опису

Немає опису

Немає опису

Немає опису

Наші новини

ПАРТНЕРИ

ROMB UA
Vitals
Vitals AQUA
Amt
Spark
NOWA
Zapchastyny
INGCO
Kentavr
Limex
Element
Ucenka
Корт
Онлайн курсы IT