Мотоблок ДТЗ 470БН

  • 20 070 грн

ПЕРЕВАГИ МОТОБЛОКІВ ДТЗ

КПП 3/1 з пониженою передачею

Безпечне нормально розімкнуте зчеплення

Ефективний повітряний фільтр

Рифлені високоякісні шини

Обгінні розблокіратори на колесах

Інструментальний ящик на кермі

Опис

ДТЗ 470БН завдяки клинопасовому приводу має цілу низку відчутних переваг перед мотоблоками з аналогічною потужністю, але прямим шестеренчастим приводом. Насамперед, пасовий привід слугує водночас силовою передачею, зчепленням і елементом системи безпеки. Якщо в процесі роботи ґрунтофрезу раптом заклинить каменем або палицею, пасовий привід амортизує удар і запобіжить пошкодженню двигуна й редуктора. Крім того, мотоблок із пасовим приводом значно легший за вагою й дешевший за ціною, а також простіший та зручніший у керуванні та обслуговуванні.


Бензиновий двигун за однакової потужності коштує дешевше за дизельний, має меншу вагу, що важливо для зручності керування мотоблоком, легко запускається за низьких температурах повітря, створює менше шуму, крім того, простіший та дешевший в обслуговуванні й експлуатації, менш чутливий до якості палива.


Цей мотоблок має кронштейн для переднього навісного обладнання, наприклад, косарки, яку можна легко під’єднати за допомогою вільного струмка на ведучому шківі. Регулювання керма за висотою й кутом повороту швидке та зручне, ширина захоплення фрези змінна: 570 та 810 мм.


На всі мотоблоки ДТЗ  надається гарантія 2 роки.

Характеристики

Двигун
Модель двигуна 170F
Тип палива Бензин
Потужність двигуна, к. с. 7,0
Робочий об’єм двигуна, см³ 208
Номінальні оберти, об/хв 3000
Номінальна витрата палива, г/кВт∙год ≤374
Місткість паливного бака, л 6,0
Система запуску двигуна Ручний стартер
Повітряний фільтр З виносним повітрозбірником на кермі
Тип, ємність АКБ А∙год
Об’єм картера двигуна, л 0,5
Тип мастила в картері двигуна ТМ «ДТЗ» TURBO SYNT 10W-40 API CF-4/SG
Датчик рівня мастила +
Система охолодження двигуна Повітряне охолодження
Об’єм системи охолодження, л
Тип охолоджувальної рідини
Трансмісія, ходова частина
Тип привода трансмісії Пасовий, 2 паси
Тип зчеплення Натягненням пасів
Тип приводних пасів 17X864
Струмок для під’єднання активного навісного обладнання У передній частині
Тип коробки передач Шестеренчаста
Кількість передач вперед/назад 3/ 1
Спосіб вмикання заднього ходу Вибором задньої передачі в основній КПП
Привід фрези Ланцюговий привід
Вал відбору потужності
Об’єм мастила в катері трансмісії, л 2,0
Тип мастила в картері трансмісії ТМ «ДТЗ» ТАД-17и API GL-5
Транспортні колеса 4.00-8
Колія коліс, мм 510
Номінальна швидкість руху на колесах вперед/назад, км/год 3,8; 6,8; 10,2/ 5,8
Тип та регулювання керма Швидке регулювання за висотою та напрямком
Робочі органи
Тип причіпного пристрою Мотоблочного типу
Спосіб встановлення ґрунтофрези Замість транспортних коліс
Номінальна частота обертання ґрунтофрези, об/хв 36; 60; 89
Кількість секцій ґрунтофрези, шт. 6=(1+2)+(2+1)
Розмір / кількість / тип ножів ґрунтофрези 5,5 мм × 235 мм / 24 шт.
Ширина захвату ґрунтофрези, мм 570, 810
Діаметр ротора ґрунтофрези, мм 350
Глибина культивації, мм До 200
Додаткове обладнання
Електрообладнання
Вимірювальні прилади
Інше обладнання
ЗІП У комплекті
Масогабаритні дані
Габаритні розміри в зборі (Д×Ш×В), на колесах/на фрезах, мм 1600×550×700 / 1600×810×800
Споряджена вага, на колесах/на фрезах, кг 73 / 76

Особливості

Мотоблок ДТЗ 470БН

Коробка передач 3/1 з трьома швидкостями вперед та однією швидкістю назад дає змогу вибрати знижену швидкість для комфортної роботи з технікою.

Мотоблок ДТЗ 470БН

Повітряний фільтр з виносним повітрозабірником на кермі та масляною ванною забезпечує високий ступінь очищення повітря, знижується знос поршневої групи.

Мотоблок ДТЗ 513БН

Шини високої якості з рифленням - більш м'яка гума забезпечує набагато триваліший строк єксплуатації.

Мотоблок ДТЗ 470БН

Обгінні розблокіратори на транспортних колесах — для полегшення розворотів та поворотів.

Мотоблок ДТЗ 470БН

Безпечне нормально розімкнуте зчеплення реалізоване натягом пасової передачі, працює як запобіжник у разі заклинювання фрези.

Мотоблок ДТЗ 470БН

Рульова трапеція з посиленою вставкою зміцнює конструкцію, знижує вібрацію на руки оператора.

Мотоблок ДТЗ 470БН

Збільшений паливний бак об’ємом 6 літрів дає змогу рідше виконувати дозаправлення мотоблока, а також збільшує споряджену масу техніки.

Мотоблок ДТЗ 470БН

Регулювання керма за висотою та кутом повороту за допомогою 1 гвинта дає змогу швидко та зручно налаштувати кермо за висотою та кутом повороту.

Мотоблок ДТЗ 470БН

Накладка з інструментальним ящиком (бардачок) на кермі дає змогу перевозити дрібні предмети, інструменти тощо.

Мотоблок ДТЗ 470БН

Покращений дизайн крил та керма з декоративною накладкою на стійку.

Мотоблок ДТЗ 470БН

Датчик контролю рівня оливи в картері двигуна з іскрогасильним конденсатором — захист двигуна за недостатнього рівня оливи. Конденсатор блокує виникнення випадкової іскри на контактах, підвищує захищеність датчика.

Мотоблок ДТЗ 470БН

Поліпшений металевий зручний важіль «ручного газу» (манетка) з суцільним металевим корпусом та зручним баранцем для регулювання.

Мотоблок ДТЗ 470БН

Паливний бак має в горловині фільтр-сітку з міткою максимального рівня палива та фільтр на виході — для кращої фільтрації бензину і, як наслідок, зниження зносу карбюратора та паливної системи.

Мотоблок ДТЗ 470БН

Об’ємний металевий кожух на глушнику захищає від можливих опіків оператора мотоблока.

Мотоблок ДТЗ 470БН

Змінна (1+2)+(2+1) ширина захвату фрези 570/810 мм зі знімними секціями дає змогу вибрати потрібні розміри обробки різних культур.

Мотоблок ДТЗ 470БН

Гумові м’які ковзні руків’я на ручках керма і на важелях перемикання КПП більш зручні, менше передають вібрацію на руки оператора.

Мотоблок ДТЗ 470БН

Вільний струмок на ведучому шківі для під’єднання активного навісного обладнання.

Мотоблок ДТЗ 470БН

Міцний металевий кожух захисту пасів із вільним доступом до ведучого шківа.

Мотоблок ДТЗ 470БН

Чавунний редуктор, ланцюгова передача від коробки на вал фрези — підвищена міцність, корпус розбирається.

Мотоблок ДТЗ 470БН

Кронштейн для переднього навісного обладнання зі зручною ручкою для перенесення дає змогу без додаткових витрат під’єднувати навісне обладнання (наприклад, косарку).

Мотоблок ДТЗ 470БН

Світлодіодний ліхтарик з регулюванням дальності та пучка світла — для підсвічування у темний час доби.

Мотоблок ДТЗ 470БН

Універсальний причіпний пристрій дає змогу легко під’єднувати навісне обладнання (напряму чи через зчіпку), глибиномір у комплекті.

Мотоблок ДТЗ 470БН

Пневматичні транспортні колеса 4.00-8 з протектором типу «ялинка».
Шини високої якості з рифленням.

Відео

Добре працює разом

Наші новини

ПАРТНЕРИ

ROMB UA
Vitals
Vitals AQUA
Amt
Spark
NOWA
Zapchastyny
INGCO
Kentavr
Limex
Element
Ucenka
Корт