Мотоблок ДТЗ 510ДНЕ

  • 37 600 грн

*Ціна вказана за техніку
в розібраному вигляді

Переваги

Коробка передач мотоблока ДТЗ 510ДНЕ

Коробка передач 3/1 з трьома швидкостями вперед та однією швидкістю назад дає змогу вибрати знижену швидкість для комфортної роботи з технікою.

Високоефективний повітряний фільтр мотоблока ДТЗ 510ДНЕ

Високоефективний повітряний фільтр з прозорим циклоном та масляною ванною забезпечує високий ступінь очищення повітря, знижується знос поршневої групи.

Металевий бокс мотоблока ДТЗ 510ДНЕ

Металевий бокс для моделей з єлектростартером та АКБ на 28 А•год — кращий захист АКБ, електропроводки та замка запалювання, більш естетичний вигляд техніки.

Шини мотоблока ДТЗ 513БН

Шини високої якості з рифленням — більш м'яка гума забезпечує набагато триваліший строк експлуатації.

Обгінні розблокіратори мотоблока ДТЗ 510ДНЕ

Обгінні розблокіратори на транспортних колесах — для полегшення розворотів та поворотів.

Безпечне багатодискове зчеплення мотоблока ДТЗ 510ДНЕ

Безпечне багатодискове зчеплення нормально розімкнутого типу з підпружиненим тросом значно спрощує керування мотоблоком, збільшує безпеку оператора мотоблока.

Двигун 186FАЕ мотоблока ДТЗ 510ДНЕ

Надійний та економічний дизельний двигун 186FАЕ потужністю 10 к.с. з електростартером дає змогу виконувати широкий діапазон робіт. Електростартер значно спрощує запуск двигуна в будь-яку пору року. Акумулятор

ємністю 18 A∙год.

Запобіжне блокування важеля мотоблока ДТЗ 510ДНЕ

Запобіжне блокування важеля увімкнення заднього ходу унеможливлює випадкове увімкнення.

Регулювання керма мотоблока ДТЗ 510ДНЕ

Регулювання керма за висотою та кутом повороту за допомогою 1 гвинта дає змогу швидко та зручно налаштувати кермо за висотою та кутом повороту.

Бардачок мотоблока ДТЗ 510ДНЕ

Накладка з інструментальним ящиком (бардачок) на кермі дає змогу перевозити дрібні предмети, інструменти тощо.

Високий бампер мотоблока ДТЗ 510ДНЕ

Високий бампер з консолями для перевезення фрез краще захищає двигун у разі удару мотоблока об перешкоду, а також збільшує експлуатаційну масу техніки.

Рульова трапеція мотоблока ДТЗ 510ДНЕ

Рульова трапеція з посиленою вставкою зміцнює конструкцію, знижує вібрацію на руки оператора.

Манетка мотоблока ДТЗ 510ДНЕ

Поліпшений металевий зручний важіль «ручного газу» (манетка) з суцільним металевим корпусом та зручним баранцем для регулювання.

Паливний бак мотоблока ДТЗ 510ДНЕ

Паливний бак має у горловині фільтр-сітку з міткою максимального рівня палива та фільтр на виході — для кращої фільтрації дизпалива та, як наслідок, зниження зносу паливної системи.

Об’ємний металевий кожух мотоблока ДТЗ 510ДНЕ

Об’ємний металевий кожух на глушнику захищає від можливих опіків оператора мотоблока.

Змінна ширина захвату фрези мотоблока ДТЗ 510ДНЕ

Змінна (1+1+2)+(2+1+1) ширина захвату фрези 620/880/1140 мм зі знімними секціями дає змогу вибрати потрібні розміри обробки різних культур.
Захист підшипників від пилу.

Гумові м’які нековзкі руків’я мотоблока ДТЗ 510ДНЕ

Гумові м’які нековзкі руків’я на ручках керма і на важелях перемикання КПП більш зручні, менше передають вібрацію на руки оператора.

Покращений дизайн мотоблока ДТЗ 510ДНЕ

Покращений дизайн крил (з розширювачами) та керма з декоративною накладкою на стійку.

Світлодіодний ліхтарик мотоблока ДТЗ 510ДНЕ

Світлодіодний ліхтарик з регулюванням дальності та пучка світла — для підсвічування у темний час доби.

Кронштейн важеля мотоблока ДТЗ 510ДНЕ

Кронштейн важеля КПП має гумову втулку для зменшення рівня шуму.

Універсальний причіпний пристрій мотоблока ДТЗ 510ДНЕ

Універсальний причіпний пристрій дає змогу легко під’єднувати навісне обладнання (напряму чи через зчіпку), глибиномір у комплекті.
Поздовжній вал відбору потужності.

Пневматичні транспортні колеса мотоблока ДТЗ 510ДНЕ

Пневматичні транспортні колеса 4.00-10 з протектором типу «ялинка».
Шини високої якості з рифленням.

Конічний редуктор мотоблока ДТЗ 510ДНЕ

Передача крутного моменту на фрезу за допомогою надійного конічного редуктора. Кришка нижнього підшипника редуктора закріплена шестигранними болтами із внутрішньою гранню.

Напрямна для відведення вихлопних газів мотоблока ДТЗ 510ДНЕ

Напрямна для відведення вихлопних газів спрямовує потік вниз, убік від оператора мотоблокаю

Особливості

Немає опису

Немає опису

Немає опису

Немає опису

Немає опису

Відео

Переваги мотоблоків ДТЗ

КПП 3/1

З пониженою передачею для складних завдань

Зчеплення

Безпечне нормально розімкнуте зчеплення

Фільтр

Ефективний повітряний фільтр для стабільної роботи

Шини

Рифлені високоякісні шини для будь-якого ґрунту

Розблокіратори

Обгінні розблокіратори на колесах для маневреності

Інструменти

Зручний інструментальний ящик прямо на кермі

Опис

Для полегшення запуску двигуна дизельний мотоблок ДТЗ 510ДН виготовляється також в модифікації з електростартером, дана модель отримала назву ДТЗ 510ДНЕ.

За якістю виготовлення і технічним характеристикам ДТЗ 510ДНЕ ідентичний моделі ДТЗ 510ДН: використовується дизельний двигун потужністю 10 к.с., прямий привод на коробку передач, нове безпечне дискове зчеплення нормально розімкнутого типу, шестеренчаста КПП на три швидкості руху вперед і одну для руху заднім ходом, блокування важеля заднього ходу від випадкового увімкнення, високоефективний повітряний фільтр з прозорим циклоном. Встановлено великі транспортні колеса розміром 4.00-10 з протектором «ялинка». Наявність на колесах обгінних разблокіраторов значно полегшує поворот і розворот мотоблока. Ґрунтофреза 8-секційна, регульована, формула (2 + 1 + 1) х2, максимальна ширина захвату 1140 мм.

Наявність електростартера помітно підвищує комфортність експлуатації мотоблока і полегшує запуск двигуна, що особливо відчутно в холодну пору року.


На всі мотоблоки «ДТЗ» надається гарантія 2 роки.



Характеристики

Двигун
Модель двигуна 186FAЕ
Тип палива Дизель
Потужність двигуна, к. с. 10,0
Робочий об’єм двигуна, см³ 406
Номінальні оберти, об/хв 3000
Номінальна витрата палива, г/кВт∙год 273
Місткість паливного бака, л 4,0
Система запуску двигуна Електростартер, ручний стартер
АКБ: тип, ємність, А∙год Свинцево-кислотна, 18 А•год
Повітряний фільтр Багатоступеневий фільтр із прозорим циклоном
Об’єм картера двигуна, л 1,3
Тип мастила в картері двигуна ТМ «ДТЗ» TURBO SYNT 10W-40 API CF-4/SG
Датчик рівня мастила
Система охолодження двигуна Повітряне охолодження
Об’єм системи охолодження, л
Тип охолоджувальної рідини
Трансмісія, ходова частина
Тип привода трансмісії Прямий шестеренчастий
Тип зчеплення Нормально розімкнуте багатодискове в масляній ванні
Тип приводних пасів
Струмок для під’єднання активного навісного обладнання
Тип коробки передач Шестеренчаста
Кількість передач вперед/назад 3 / 1
Спосіб увімкнення заднього ходу Руків’я на кермі
Привод фрези Прямий із конічним редуктором
Вал відбору потужності Задній поздовжній, під шпонку Ø18, L=24
Об’єм мастила в катері трансмісії, л 3,0
Тип мастила в картері трансмісії ТМ «ДТЗ» ТАД-17и API GL
Транспортні колеса 4.00-10 з обгінними розблокіраторами
Колія коліс, мм 600
Номінальна швидкість руху на колесах вперед/назад, км/год 3,5; 8,2; 11,2 / 2,8
Тип регулювання керма Швидке регулювання за висотою та напрямком
Робочі органи
Тип причіпного пристрою Мотоблочного типу
Спосіб встановлення ґрунтофрези Замість транспортних коліс
Номінальна частота обертання ґрунтофрези, об/хв 40; 95; 130
Кількість секцій ґрунтофрези, од. 8=(2+1+1)×2
Розмір / кількість / тип ножів ґрунтофрези 5,5 мм × 235 мм / 32 од.
Ширина захвату ґрунтофрези, мм 620, 880, 1140
Діаметр ротора ґрунтофрези, мм 360
Глибина культивації, мм До 200
Додаткове обладнання
Електрообладнання Акумулятор 18 А•год, замок запалювання
Вимірювальні прилади
Інше обладнання
ЗІП У комплекті
Масогабаритні дані
Габаритні розміри в зборі (Д×Ш×В) на колесах/на фрезах, мм 1600×710×880 / 1600×1140×800
Споряджена маса на колесах/на фрезах, кг 135 / 140

Наші новини

ПАРТНЕРИ

ROMB UA
Vitals
Vitals AQUA
Amt
Spark
NOWA
Zapchastyny
INGCO
Kentavr
Limex
Element
Ucenka
Корт