Мотоблок ДТЗ 510ДНЕ - К (колеса 4.00-10)

Товар очікується

Опис

Для полегшення запуску двигуна дизельний мотоблок ДТЗ 510ДН-К виготовляється також у модифікації з електростартером, дана модель отримала назву ДТЗ 510ДНЕ-К.

За якістю виготовлення і технічними характеристикам ДТЗ 510ДНЕ-К ідентичний моделі ДТЗ 510ДН-К: використовується дизельний двигун потужністю 10 к.с., прямий привод на коробку передач, безпечне дискове зчеплення нормально розімкнутого типу, високоефективний повітряний фільтр із прозорим циклоном.

Мотоблоки ДТЗ-К оснащуються КПП нового типу. Основні переваги нової КПП:

  • окрема передача назад/реверс в КПП (легше контролювати, яка саме передача увімкнена);
  • знижена швидкість обертання 1-ї передачі (краще і точніше працювати з навісним обладнанням);
  • розбірна задня кришка корпусу;
  • посилене кріплення під активне навісне обладнання;
  • візуальний датчик контролю рівня оливи в КПП.

У комплекті колеса 4.00-10 та 8-секційна ґрунтофреза з максимальним захопленням 1140 мм.

На транспортних колесах є обгінні розблокіратори, які значно полегшують поворот і розворот мотоблока. Наявність електростартера помітно підвищує комфортність експлуатації мотоблока і полегшує запуск двигуна, що особливо відчутно в холодну пору року.

Характеристики

Двигун
Модель двигуна 186FAЕ
Тип палива Дизель
Потужність двигуна, к. с. 10,0
Робочий об’єм двигуна, см³ 406
Номінальні оберти, об/хв 3000
Номінальна витрата палива, г/кВт∙год 273
Місткість паливного бака, л 4,0
Система запуску двигуна Електростартер, ручний стартер
Повітряний фільтр Багатоступеневий фільтр із прозорим циклоном
Тип, ємність АКБ А∙год Свинцево-кислотна, 28
Об’єм картера двигуна, л 1,3
Тип мастила в картері двигуна ТМ «ДТЗ» TURBO SYNT 10W-40 API CF-4/SG
Датчик рівня мастила Немає
Система охолодження двигуна Повітряне охолодження
Об’єм системи охолодження, л Немає
Тип охолоджувальної рідини Немає
Трансмісія, ходова частина
Тип привода трансмісії Прямий шестеренчастий
Тип зчеплення Нормально розімкнуте багатодискове в масляній ванні
Тип приводних пасів Немає
Струмок для під’єднання активного навісного обладнання Немає
Тип коробки передач Шестеренчаста
Кількість передач вперед/назад 3/1
Спосіб вмикання заднього ходу Вибором задньої передачі в основній КПП
Привід фрези Прямий із конічним редуктором
Вал відбору потужності Задній поздовжній, під шпонку Ø18, L=24
Об’єм мастила в катері трансмісії, л 2,0
Тип мастила в картері трансмісії ТМ «ДТЗ» ТАД-17 та API GL
Транспортні колеса 4.00-10 з обгінними разблокіраторами
Колія коліс, мм 600
Номінальна швидкість руху на колесах вперед/назад, км/год 1; 4,6; 7,7/1,4
Тип та регулювання керма Швидке регулювання за висотою та напрямком
Робочі органи
Тип причіпного пристрою Мотоблочного типу
Спосіб встановлення ґрунтофрези Замість транспортних коліс
Номінальна частота обертання ґрунтофрези, об/хв 16; 83; 140
Кількість секцій ґрунтофрези, шт. 8=(2+1+1)×2
Розмір / кількість / тип ножів ґрунтофрези 5,5 мм × 235 мм / 32 од.
Ширина захвату ґрунтофрези, мм 620, 880, 1140
Діаметр ротора ґрунтофрези, мм 360
Глибина культивації, мм До 200
Додаткове обладнання
Електрообладнання Акумулятор 28 А•год, замок запалювання
Вимірювальні прилади Немає
Інше обладнання Диски захисту рослин
ЗІП У комплекті
Масогабаритні дані
Габаритні розміри в зборі (Д×Ш×В), на колесах/на фрезах, мм 1600×710×880 / 1600×1140×800
Споряджена вага, на колесах/на фрезах, кг 135 / 140

Особливості

Немає опису

Немає опису

Немає опису

Немає опису

Немає опису

Фото

Наші новини

ПАРТНЕРИ

ROMB UA
Vitals
Vitals AQUA
Amt
Spark
NOWA
Zapchastyny
INGCO
Kentavr
Limex
Element
Ucenka
Корт