Мотоблок ДТЗ 513БН - К (колеса 4.00-10)

Товар очікується

Опис

Мотоблок ДТЗ 513БН-К – потужний бензиновий мотоблок серед моделей ДТЗ.

На цьому мотоблоці встановлено надійний бензиновий 4-тактний двигун потужністю 13 к. с., який дозволяє виконувати найрізноманітніші завдання, які можуть стояти перед власником.

Мотоблоки ДТЗ-К оснащуються КПП нового типу. Основні переваги нової КПП:

  • окрема передача назад/реверс у КПП (легше контролювати, яка саме передача увімкнена);
  • знижена швидкість обертання 1-ї передачі (краще і точніше працювати з навісним обладнанням);
  • розбірна задня кришка корпусу;
  • посилене кріплення під активне навісне обладнання;
  • візуальний датчик контролю рівня оливи в КПП.

Збільшення потужності двигуна дозволило укомплектувати мотоблок ширшою ґрунтофрезою з максимальною шириною захоплення 1400 мм. Це найбільша ширина захоплення фрези серед мотоблоків ДТЗ.

Мотоблок має транспортні пневматичні колеса великого розміру: 4.00-10 з протектором типу «ялинка». Тому цей мотоблок придатний не лише для застосування в приватних господарствах, а і для професійного використання на городніх, садових і тепличних комплексах, а також як транспортний засіб для перевезення вантажів на спеціальному причепі.

На усі мотоблоки ДТЗ надається гарантія 2 роки.

Характеристики

Двигун
Модель двигуна 188F
Тип палива Бензин
Потужність двигуна, к. с. 13
Робочий об’єм двигуна, см³ 389
Номінальні оберти, об/хв 3000
Номінальна витрата палива, г/кВт∙год 366
Місткість паливного бака, л 6,0
Система запуску двигуна Ручний стартер
Повітряний фільтр З виносним повітрозбірником на кермі
Тип, ємність АКБ А∙год Немає
Об’єм картера двигуна, л 1,2
Тип мастила в картері двигуна ТМ «ДТЗ» TURBO SYNT 10W-40 API CF-4/SG
Датчик рівня мастила Є
Система охолодження двигуна Повітряне охолодження
Об’єм системи охолодження, л -
Тип охолоджувальної рідини -
Трансмісія, ходова частина
Тип привода трансмісії Прямий шестеренчастий
Тип зчеплення Нормально розімкнуте багатодискове в масляній ванні
Тип приводних пасів Немає
Струмок для під’єднання активного навісного обладнання Немає
Тип коробки передач Шестеренчатая
Кількість передач вперед/назад 3/1
Спосіб вмикання заднього ходу Вибором задньої передачі в основній КПП
Привід фрези Прямий із конічним редуктором
Вал відбору потужності Задній поздовжній під шпонку Ø18, L=24
Об’єм мастила в катері трансмісії, л 2,6
Тип мастила в картері трансмісії ТМ «ДТЗ» ТАД-17 та API GL-46
Транспортні колеса 4.00-10 з обгінними розблокіраторами
Колія коліс, мм 600
Номінальна швидкість руху на колесах вперед/назад, км/год 0,9; 4,6; 7,7/1,4
Тип та регулювання керма Швидке регулювання за висотою та напрямком
Робочі органи
Тип причіпного пристрою Мотоблочного типу
Спосіб встановлення ґрунтофрези Замість транспортних коліс
Номінальна частота обертання ґрунтофрези, об/хв 16; 83; 140
Кількість секцій ґрунтофрези, шт. 10=(3+1+1)х2
Розмір / кількість / тип ножів ґрунтофрези 5,5 мм × 235 мм/40 од.
Ширина захвату ґрунтофрези, мм 880, 1140, 1400
Діаметр ротора ґрунтофрези, мм 360
Глибина культивації, мм До 200
Додаткове обладнання
Електрообладнання Немає
Вимірювальні прилади Немає
Інше обладнання Диски захисту рослин
ЗІП У комплекті
Масогабаритні дані
Габаритні розміри в зборі (Д×Ш×В), на колесах/на фрезах, мм 1820х650х1180 / 1820х1400х1180
Споряджена вага, на колесах/на фрезах, кг 101 / 113

Особливості

Немає опису

Немає опису

Немає опису

Немає опису

Немає опису

Фото

Наші новини

ПАРТНЕРИ

ROMB UA
Vitals
Vitals AQUA
Amt
Spark
NOWA
Zapchastyny
INGCO
Kentavr
Limex
Element
Ucenka
Корт