Загрузка...

Тел./факс: +38 (0562)3-44-555
Моб. тел.: +38 (099)23-44-555
Моб. тел.: +38 (067)16-11-000
< назад

Трактор ДТЗ 5244НРХ

29.08.2017

ДТЗ 5244НРХ – новий фаворит українських ланів

 

Поспішаємо порадувати Вас відмінною новиною: найбільш бажана новинка 2017 року - трактор ДТЗ 5244НРХ, який унікальним чином поєднує прекрасні технічні характеристики з найвищим в Україні серед однокласників рівнем комфорту і безпеки, вже надійшов у продаж, і Ви можете купити його прямо зараз.

 

Цей повнопривідний 24-сильний трактор – глибока модернізація добре відомої моделі ДТЗ 5244Н, яка вже чудово себе зарекомендувала. Новий трактор не тільки зберіг усі позитивні якості, але і зазнав безліч важливих змін: посилений двигун, коробка передач з оптимізованою формулою перемикання і маса інших поліпшень, які виводять його в безумовні лідери в своєму класі. Тим більше, висока якість і надійність нової моделі підкріплені 2-річною гарантією від виробника.

 

ДТЗ 5244НРХ

 

Давайте подивимося що ж одержав за цілком доступною ціною щасливчик, який уже встиг купити цей трактор. Перш за все, впадає у вічі чіткий лаконічний сучасний дизайн, який свідчить про те, що в цій машині все вивірено й оптимізовано до дрібниць. Робочий простір водія надзвичайно просторий і зручний, концепція його побудови спрямована на зниження стомлюваності та підвищення комфорту під час довгої роботи. Ергономічна форма і надзвичайно вдале розташування всіх важелів, педалей та інших органів керування суттєво полегшують працю тракториста.

 

Розберемося в цьому детальніше. Кожух колонки керма має нову ергономічну форму, це надає водієві ще більше вільного місця. Плоска підлога під ногами водія покрита профільованим гумовим килимком, який не допускає прослизання взуття навіть у мокрому стані. Відстань від м'якого водійського сидіння до колонки керма легко регулюється. Сидіння підпружинено для зниження вібрацій і відкидається вперед, відкриваючи безперешкодний доступ до розміщених під ним агрегатів і місткого ящика для інструментів.

 

На відміну від більшості компактних тракторів, посадка і висадка на ДТЗ 5244НРХ вільно здійснюються з обох боків, чому сприяють міцні додаткові підніжки, поручні на задніх крилах і дзеркала заднього виду, що не загороджують собою бічні отвори. Задні крила, до речі, широкі і міцні: надійно захищають від бруду, що летить з-під коліс, і дозволяють додатково змонтувати на них козирок від сонця і навіть закриту кабіну.

 

На всі важелі керування трактором встановлені фігурні гумові рукоятки, які зручно лягають у руку і виключають зісковзування. Широкі педалі мають бічні упори і покриті рельєфними антиковзними накладками, тому ноги з них не зісковзнуть навіть у брудному взутті. Важіль перемикання передач переміщений майже впритул до правого крила, важіль перемикання напрямку руху вперед-назад («реверс») встановлено під кермом ліворуч, а рукоятка ручного газу – безпосередньо під кермовим колесом праворуч, біля інформативної електронної панелі приладів. Кермо, природно, повністю гідравлічне. В результаті, за легкістю управління і комфорту для водія ДТЗ 5244НРХ набагато ближче до автомобіля, ніж до звичайного трактора.

 

Тепер подивимося чим же цей новачок порадує з технічного боку. Ефективний і економічний силовий агрегат трактора дозволяє набагато швидше і без зайвих витрат виконувати навіть трудомісткі роботи. В першу чергу - завдяки установці двигуна ДД390 зі збільшеним до 1,9 літра об'ємом і таким же запасом крутного моменту як у 30-сильних двигунів (нагадаємо, що в аналогічних за класом тракторів марок Dongfeng і Foton об’єм двигуна всього лише 1,53 літра). У поєднанні з надійною інноваційної трансмісією і ходовою частиною посиленого типу, двигун забезпечує чудові тягово-швидкісні характеристики трактора під час виконання будь-яких видів робіт.

 

Трьохшвидкісна коробка передач ДТЗ 5244НРХ у комплексі з трьохдіапазонною проміжною коробкою і виділеною реверсивною коробкою з нейтральною передачею, забезпечують 9 швидкостей руху трактора вперед і 9 швидкостей назад – (3х3)х2. Це набагато прискорює і полегшує виконання робіт зі зворотно-поступальними проходами, наприклад при оранці вузьких ділянок, де неможливо розвернутися.

 

До того ж великий вибір передач не тільки дозволяє вибрати оптимальну швидкість руху для кожної агротехнічної або транспортної операції, але і підвищує ефективність використання потужності двигуна. А м'яке і плавне спрацьовування механізмів перемикання всіх коробок передач перетворює роботу на цій машині на задоволення, на відміну від того ж Dongfeng 244DHX, де не завжди вдається перемкнути передачу однією рукою через великі зусилля на важелі.

 

Ще один безперечний плюс нової машини – малошумна робота трансмісії. Насправді це зовсім не малозначущий чинник, адже всі ми пам'ятаємо одвічну проблему тракторів Foton – дратівливий дзвінкий гуркіт шестерень КПП, який просто вимотує душу протягом робочого дня.

 

Маса трактора оптимізована (до речі, на 100 кг більше, ніж у Dongfeng 244DHX) і перерозподілена так, що дозволяє максимально ефективно використовувати всі переваги переднього приводу, не допускаючи втрати потужності на пробуксовку. Завдяки встановленню окремих гідронасосів для керма і для навісної гідросистеми, вдалося уникнути ситуації, властивої багатьом іншим тракторам, коли при підйомі задньої навіски через падіння тиску втрачається можливість керувати поворотом передніх коліс. ДТЗ 5244НРХ залишається повністю керованим за будь-якого навантаження. До слова, гідроциліндр керування передніми колесами розташований у місці, захищеному від пошкоджень, та ще й додатково прикритий спеціальним щитком.

 

Є і ще безліч позитивних нововведень, які роблять експлуатацію трактора і його обслуговування набагато легше і зручніше. Перш за все, це модернізована і посилена трьохточкова навісна система, яка дозволяє використовувати будь-яке навісне і причіпне обладнання, в тому числі тяжке й активне. Є й окрема електророзетка для причепа. Довжина всіх тяг і розкосів регулюється безступінчато. Буксирний пристрій типу «серга» встановлюється і знімається за лічені хвилини. Колеса встановлені не на болти, а на шпильки, причому з лівого боку шпильки мають ліву різьбу для запобігання самовідкручування. Капот відкривається назад під великим кутом і дає повний доступ до всіх агрегатів. Ємність паливного бака збільшена до 32 літрів, що подовжує час роботи між заправками.

 

Підсумовуючи, можна сміливо стверджувати, що новий ДТЗ 5244НРХ на роки випереджає такі відомі бренди як Dongfeng и Foton за зручністю й ергономічністю організації робочого місця, комфортом експлуатації, передовими технічними рішеннями. Більше того, наразі в Україні жоден інший трактор даного класу не може зрівнятися з ДТЗ 5244НРХ у зручності управління, надійності і повноті комплектації. При цьому ціна на нову машину цілком доступна. Обслуговування та ремонт трактора, в тому числі протягом 2-річного гарантійного терміну, можна зробити в будь-якому регіоні нашої країни, а повний спектр запчастин завжди є в наявності на складах в Україні.

 

Нові фаворити українських ланів – повнопривідні ДТЗ 5244НРХ – вже чекають своїх власників і готові служити вірою і правдою протягом багатьох років.

 

вгору