Загрузка...

Тел./факс: +38 (0562)3-44-555
Моб. тел.: +38 (099)23-44-555
Моб. тел.: +38 (067)16-11-000
< назад

Мінітрактор дизельний колісний DW160LX

29.03.2017

Мінітрактор DW160LX

 

Сьогодні в фермерських, комунальних господарствах та на власному подвір'ї широко використовуються дизельні мотоблоки з водяним охолодженням для зменшення ручної праці. Однак, при виконанні великого об'єму робіт, навантаження на оператора негативно впливає на його здоров'я. Чудовою альтернативою дизельним мотоблокам є мінітрактори на їх базі. Одним з представників даного класу машин являється мінітрактор DW160LX. Він з'явився на нашому ринку нещодавно і має помітні позитивні зміни та вдосконалення конструкції в порівнянні з попередниками.

 

 

Мінітрактор DW160LX оснащений одноциліндровим дизельним двигуном JD16 максимальною потужністю 16 к. с. Даний двигун відрізняється не тільки збільшеною потужністю, але й великим моторесурсом та економічністю. Система охолодження рідинна, закритого типу, її об'єм - 2,5 л. Радіатор системи охолодження встановлений за блоком циліндра та має власний вентилятор. Обертання вентилятора здійснюється від колінчастого вала двигуна за допомогою клиноремінної передачі. Соти радіатора виготовлені у вигляді трубок, така конструкція більш стійка до вібрації. Повітряний фільтр - масляно-інерційний, надійно захищає двигун від потрапляння з повітрям механічних частинок. Паливного бака на 5,5 л вистачає на довгий час роботи без дозаправки. Кришка зі сторони кікстартера виготовлена з чавуну, що значно зменшує можливість її поломки. Для забезпечення живлення електричної бортової системи є генератор, вбудований в вентилятор системи охолодження, та акумулятор ємністю 45 Аг.

 

Привід від двигуна здійснюється за допомогою клиноремінної передачі. На колінчастому валу двигуна встановлений 5-струмковий шків. На два наружні струмки можна під’єднувати навісне обладнання з ремінним приводом. Крутний момент передається на КПП трьома реміннями,  на відміну від інших мінітракторів. Натяг цих реміннів здійснюється переміщенням двигуна по рамі. Для регулювання реміннів та заспокоювання коливань пасів служить підпружинений натяжний ролик.

 

 

Зчеплення-дводискове, постійно замкнутого типу. Завдяки встановленню додаткового веденого диска, зменшилось навантаження на зчеплення в цілому, та збільшився його ресурс.

 

На цій моделі встановлена КПП тракторного типу з прямим приводом механізму перемикання передач, - на відміну від попередніх моделей з КПП мотоблочного типу, де перемикання передач було вкрай незручним. Крім цього, нова коробка передач має підвищений та понижений ряди передач з окремим важелем для їх перемикання. Завдяки цьому швидкість руху може змінюватися від 2,24 до 22,78 км/год вперед, та від 1,72 до 6,97 км/год назад. Це дає можливість підібрати оптимальну швидкість для виконання даним мінітрактором будь-яких операцій.  

 

Після встановлення диференціала заднього моста трактор став більш маневреним, зменшилися прослизання та знос шин і трансмісії в цілому. Для припинення пробуксовки одного з провідних коліс на топких ґрунтах була встановлена роздільна система гальмування барабанного типу. При пробуксовуванні колес оператор пригальмовує його, це вирівнює крутний момент на півосях, що дає такий же ефект, як блокування диференціала. Також роздільне гальмування може використовуватись для зменшення радіуса розвороту. Щоб встановити мінітрактор на стоянкове гальма, необхідно натиснути на педалі гальм і зафіксувати їх фіксатором. Рульове керування досить легке і не вимагає застосування гідропідсилювача.

 

 

Одним з важливих параметрів трактора є ширина колії. На цьому мінітракторі можна змінювати колію як задніх, так і передніх коліс. Регулювання задньої колії здійснюється плавно в діапазоні від 880 до 1320 мм. Зміна ширини відбувається за рахунок переміщення розрізних маточин коліс по полуосям, а також за рахунок переустановлення дисків задніх коліс опуклою стороною всередину або назовні. При цьому самі задні півосі довші на 330 мм і мають збільшений до 49 мм діаметр для збереження жорсткості. Передня колія регулюється за рахунок розсовування балки моста і фіксується ступінчасто в діапазоні 950-1200 мм.

 

Гідравлічна система складається з насоса, розподільника та двох гідравлічних циліндрів - переднього і заднього. Привід масляного насоса здійснюється від КПП. Розподільник – односекційний трьохпозиційний (піднімання, опускання, плаваюче положення та нейтральне), встановлений окремо від гідронасосах так, що при виході зі строю одного із цих компонентів дешевше замінити саме його, ніж все разом. Оскільки розподільник односекційний, одночасно можна використовувати тільки той гідроциліндр, який підключений до розподільника, наприклад - задній. Для використання переднього гідроциліндра необхідно провести перепідключення гідравлічних шлангів до розподільника. Підключення, звичайно, вимагає деякого часу, але така схема дозволяє без значних витрат мати і передню, і задню навісні системи з гідравлічним управлінням.

 

До речі, задній гідроциліндр встановлений у верхній частині навісної системи для зменшення ймовірності його пошкодження сторонніми предметами, які можуть потрапити під трактор. Передній гідроциліндр дозволяє використовувати мінітрактор з різноманітним фронтальним навісним обладнанням (косарки, лопата-відвал та інше). На дану модель трактора можливо навішувати активне навісне обладнання (з приводом від шківа двигуна) не лише на передню навісну систему, а й на задню. При цьому відбір потужності на задню навісну систему можливий через ремінь зі шківа муфти зчеплення, або з іншої сторони з валу відбору потужності, на який для цього встановлюється привідна зірочка.

 

Рама мінітрактора також зазнала змін в кращу сторону. На попередніх моделях її виготовляли зі швелеру з максимальною товщиною стінок 6 мм. На моделі DW160LX його замінили на швелер з максимальною товщиною стінки 9 мм, що додало рамі значно більшої жорсткості.

 

 

Робоче місце оператора на цьому тракторі просторе та зручне. Важелі управління гідравлічною системою, перемикання передач пониженого та підвищеного рядів знаходяться в доступних місцях. Педалі зчеплення, газу та гальм виконані широкими, зручними та надійними. На рульовій колонці чудово розмістились  замок запалювання, вимикач задньої фари, кнопка вімкнення аварійних вогнів, комбінований важіль перемикання поворотів, вмикання передніх фар та перемикання ближнього або дальнього світла. Панель приладів встановлена на посиленому кронштейні, завдяки чому значно зменшилась її вібрація та шум.

 

На панелі приладів розташовані покажчики тиску масла в двигуні, температури охолоджувальної рідини, лічильник мотогодин та вольтметр. Даний набір приладів в повній мірі дозволяє контролювати і підтримувати мінітрактор в оптимальних режимах експлуатації, що в значній мірі позитивно впливають на його працездатність та ресурс. Для зручності оператора встановлені два дзеркала заднього виду на регульованих стійках і шарнірних кріпленнях, що збільшує можливість регулювань. Сидіння оператора відкидається вперед, що дозволяє зручно обслуговувати КПП. Капот мінітрактора у закритому стані надійно утримують два фіксатори. Капот відкривається вперед, при цьому забезпечується зручний доступ до вузлів та агрегатів, що знаходяться під ним.

 

Внаслідок всіх цих та ряду інших конструктивних змін маса мінітрактора зросла до 486 кг, що також підвищило тягову здатність. А за рахунок зменшення пробуксовування агрегату зменшилась витрата палива на одиницю виконаної роботи.

 

Агрегатування мінитрактора DW160LX з ґрунтофрезою здійснюється через додатковий редуктор. При необхідності ций ланцюг швидко роз'єднується та стає можливо від'єднати фрезу від проміжної плити. На її місце кріпиться спеціальний мінітракторний причіпний пристрій. Це дає можливість використовувати різноманітне навісне і причіпне обладнання без застосування додаткової навісної системи, що значно зменшує фінансові вкладення без втрати функціональних властивостей.

 

Підводячи підсумки стає абсолютно очевидно, що трактор DW160LX здатний стати незамінним універсальним помічником не тільки в домашньому господарстві, а й на сільськогосподарській або тваринницькій фермі, і в діяльності комунальних підприємств.

 

вгору