Загрузка...

Тел./факс: +38 (0562)3-44-555
Моб. тел.: +38 (099)23-44-555
Моб. тел.: +38 (067)16-11-000
< назад

МОДЕРНІЗАЦІЯ ДТЗ 5244НРХ

09.09.2019

Отже, перед вами ДТЗ 5244НРХ – випускник 2019 року! Нова модель після чергових вдосконалень вийшла на ринок ще більш потужною, посиленою та комфортною. Це стало можливим завдяки зацікавленим власникам, які після придбання трактора залишаються на зв’язку й діляться досвідом. На основі їхніх побажань та рекомендацій у конструктив ДТЗ 5244НРХ були внесені корективи, які зробили трактор ще кращим, ще ефективнішим.

Нагадаємо: ДТЗ 5244НРХ – компактна модель трактора преміум-класу, що з’явилася на ринку у 2016 році, стала вагомим здобутком усієї лінійки бренду ДТЗ і гордістю виробника. Відтоді цей трактор – один із найпопулярніших на ринку України, лідер у своєму класі завдяки численним технічним перевагам. Але виробник не стоїть на місці, але ще й уважно прислухається до свого споживача, вдосконалюючи переваги і виправляючи останні недоліки.

               Проблеми вирішені

Почнемо з того, що спричинило найбільшу кількість зауважень серед власників тракторів ДТЗ 5244НРХ. По-перше, були нарікання щодо міцності корпусу підіймача. Адже, у зв’язку з помилками в експлуатації та самостійною зміною налаштувань системи блокування, було кілька випадків пошкодження корпусу. Тому корпус підіймача суттєво посилили, трохи змінили конструкцію, і проблема була успішно вирішена.
По-друге, через особливості конструкції механізму вмикання блокування диференціала, за неповного натискання на важіль відбувалося неповне вмикання муфти блокування. Це з часом призводило до несправності системи. Виробник узяв це до уваги та змінив конструкцію механізму – віднині й цей недолік усунений!
По-третє, також за рекомендаціями власників попередніх модифікацій трактора, була вкорочена центральна верхня тяга. Тепер довжина її центральної частини становить 330 мм, стало набагато зручніше встановлювати й експлуатувати навісне обладнання великої довжини.
Була й ще одна невелика проблема: передні крила могли впиратися в елементи двигуна в разі повороту коліс на максимальний кут. Тому модернізовані кріплення передніх крил зробили трохи коротшими й жорсткішими. Це дало змогу гарантовано уникнути торкання крилами елементів конструкції трактора, а заодно поліпшило (в поєднанні з гнучкими бризковиками) захист трактора від бруду, що летить з-під коліс.

• Унікальний двигун зі збільшеним об’ємом. ДТЗ 5244НРХ має двигун об’ємом 1,9 л на відміну від 1,5 л в інших 24-сильних тракторів. Такий двигун у роботі більш еластичний: максимальний крутний момент досягається на менших обертах, і тяга зберігається практично у всьому їхньому діапазоні. За правильного вибору передач (а обирати є з чого – їх 9!) робота двигуна завжди залишається м’якою, розміреною, деталі не перевантажуються й менше зношуються.
• Високі показники економічності. Завдяки збільшенню об’єму двигуна й підвищенню тиску впорскування палива з 18,5 до 20 МПа, покращено розпорошення й горіння палива в циліндрах, вирівняний температурний баланс, знижена витрата палива, істотно зросли ККД двигуна і його операційна потужність, строк служби збільшився. За умови правильної експлуатації цей двигун може відпрацювати без капремонту до 10000 мотогодин!
• Посилена трансмісія. На тракторі встановлена саме така посилена трансмісія, як для тракторів потужністю до 40 к.с. Повний привід 4х4, коробка передач (3х3)+(3х3) з окремим важелем реверсу, кошик зчеплення – пелюстковий, як на сучасних автомобілях, практично вічний.
• Надійна ходова частина. Вага трактора – 1474 кг, тягове зусилля – 6,8 кН. Гідравлічне рульове управління з окремим гідронасосом та гідробаком забезпечує чудову маневреність і керованість у будь-яких умовах. Шини широкого профілю 6.50-16 та 11.2-24 відчутно знижують ймовірність пробуксовування. Великий кліренс 350 мм та агротехнічний просвіт 400 мм – більші, ніж в інших тракторів цього класу.
• Потужна навісна система. Міцні нижні поздовжні тяги з цільного сталевого бруса перерізом 65х22 мм із потужними кронштейнами кріплення забезпечують високу жорсткість конструкції. Широкі діапазони регулювань і зміцнена буксирна тяга дають змогу використовувати багато типів навісного обладнання. Потужний гідропіднімач із посиленим корпусом забезпечує вантажопідйомність до 420 кг.
• Найкомфортніше робоче місце водія серед тракторів цього класу завдяки великому простору; найзручнішому й найбезпечнішому серед однокласників сидінню водія з безліччю регулювань; ергономічному розташуванню всіх органів керування.
• Найбільша на ринку гарантія – 2 роки!


               «Двигун-довгожитель»


Відомо, що двигуни більшого об’єму «живуть» довше, ніж такі ж за потужністю, але малооб’ємні. До того ж вони більш ефективно використовують паливо, тобто зрештою більш економічні. Але великою мірою строк і ефективність роботи двигуна залежать і від якості повітряного фільтра. Тому на оновлений ДТЗ 5244НРХ виробник встановив інноваційний повітряний фільтр із 5 ступенями очищення: циклон на повітрозабірнику, масляна ванна, дві об’ємні сітки різної щільності й кільцевий паперовий елемент. Повітрозабірник піднято на 650 мм – у зону низької запиленості, циклон тепер має прозорий корпус, щоб можна було постійно контролювати пилозбірник і своєчасно його чистити. Тобто очищення повітря стало практично ідеальним.
Не забуваємо і про той факт, що паливний фільтр грубого очищення в ДТЗ 5244НРХ оснащений датчиком наявності води з індикацією на приладовій панелі. Це дає змогу вчасно злити відстій і не допустити потрапляння води в паливну апаратуру, що також позитивно впливає на роботу двигуна загалом і суттєво подовжує строк його служби.

Подовжує життя двигуну й система безпечного пуску. У попередніх версіях блокування пуску здійснювалося від важеля реверса, але в новій модифікації ця функція перенесена на педаль зчеплення – за рекомендаціями багатьох власників цього трактора.

 

               Суперкомфортне сидіння

 

Ні для кого не секрет, що в ДТЗ 5244НРХ найкомфортніше робоче місце водія серед тракторів цього класу. Великий простір, безперешкодна посадка і висадка з обох боків, усі важелі й перемикачі рознесені по боках, центральна ж частина вся належить водію: просторо, ніщо не заважає й не чіпляється. Але ось саме сидіння було, на думку власників, трохи жорсткувате.


Тому на оновленому тракторі встановлено суперкомфортне «плаваюче» сидіння з пружинним амортизатором, завдяки якому суттєво знижується стомлюваність водія. Адже пружність амортизатора легко налаштовується під особисту «анатомію» того, хто за кермом. Кут нахилу спинки сидіння легко регулюється, а для додаткової безпеки й комфорту водія, воно оснащене відкидними підлокітниками з обох боків і ременем безпеки. У жодного іншого трактора цього класу немає сьогодні такого сидіння. До речі, максимальна відстань між сидінням і панеллю приладів становить 650 мм (!).

 

 

               Регульована рульова колонка

 

У цьому році нарешті реалізовано давнє бажання багатьох трактористів: ДТЗ 5244НРХ отримав рульову колонку з можливістю регулювання кута нахилу як у сучасних автівок. Її можна швидко налаштувати найзручніше для себе під час виконання різних видів робіт. Колонка має 2 фіксовані положення: нижнє й верхнє, а також нефіксоване (найвище) положення – для зручності посадки-висадки. Водночас кермо повністю функціонує й у фіксованих, і в нефіксованому положеннях. Важіль фіксації рульової колонки зручно розташований на кожусі ліворуч від колонки.

 

 



Знову акцентуємо вашу увагу: така рульова колонка є лише в цього трактора!

 

               Інші вдосконалення та інновації

 

У короткому огляді складно детально описати всі удосконалення нової модифікації трактора ДТЗ 5244НРХ, тому зупинимося лише на деяких, і в тезовій формі.

  • Нова електронна панель із кольоровим світлодіодним підсвічуванням приладів ще більш інформативна, з посиленою яскравістю – добре читається навіть за яскравого сонця.
  • Поруч із замком запалювання встановлена додаткова розетка – гніздо для прикурювача. У нього можна вмикати будь-яке зовнішнє обладнання, наприклад, USB-зарядку, переносну лампу, вольтметр, автомобільний компресор, вентилятор, пилосос тощо.
  • Товщина маятникової причіпної тяги збільшена з 22 до 25 мм, ширина – 60 мм, це відчутно збільшило її міцність і підвищило навантажувальну здатність.
  • Встановлено окремий масляний бачок для гідрооб’ємного рульового управління – строк служби прецизійної гідроапаратури значно збільшився.
  • Фільтр тонкого очищення перенесений у зручне для обслуговування місце – біля радіатора.
  • Кут відчинення капота збільшився з 45 до 75 градусів – доступ до двигуна став ще зручнішим.
  • Отвір у капоті для заправлення паливом закритий спеціальним люком – горловина паливного бака завжди чиста.
  • Збільшені ручки на задніх крилах і посилені антифрикційні підніжки зі сталевої рифленої смуги роблять посадку та висадку ще зручнішими й безпечнішими.
  • Встановлено великі прямокутні дзеркала заднього виду замість маленьких круглих – покращився огляд заднього сектору.
  • Спереду і ззаду встановлені таблички для кріплення номерних знаків, а на рукавах заднього моста розміщені додаткові світловідбивачі.
  • Ящик для ЗІП перенесений з-під сидіння на кріплення передніх навісних вантажів – доступ до нього помітно полегшився.

 

 

Усе, про що ми розповіли вище – далеко не все, що отримав ДТЗ 5244НРХ у 2019 році. Трактор серйозно «подорослішав», усунувши недоліки та зберігши всі переваги. Він став досконалішим і кращим завдяки корисним інноваціям, що невпинно впроваджує виробник. Незмінними залишаються високі якість і надійність, що традиційно забезпечують популярність ДТЗ 5244НРХ серед споживачів і безумовне лідерство на ринку!



вгору